T.o.r.r.e
Medlem
- Meddelanden
- 110
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tor
Vad heter du på discord? torre#3974
Ange ditt födelsedatum 23 December 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar är det ungefär från 17.00 till 23.00 och helger är det allt från 15.00 till 03.00 och framåt.
Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1,5 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har rätt många men alla är från multistaden typ och då var det för det här var första serven jag spela på och så. Och var ej så kunnig om rp men min rp nivå är 100 gånger bättre nu . 21 gånger har jag blivit bannad men tycker att jag har blivit mycket bättre och har inte fått någon bann alls på ett bra tag nu så hoppas ni ger mig en chans och senaste tiden har jag nog ingen.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. skulle säga att man har som uppgift att banna folk eller kicka dem ifall dem gör något fel och göra så att staffsen får det lättare att ta hand om serven och göra så dem kan fokusera på större saker. och allmänt göra så folk lär sig av sina misstag. och dva bilar som står mitt i vägen som orsakar lagg och liknade.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit server vakt på serven innan och tyckte det var en rolig uppgift och det är kul att hjälper serven att bli bättre och med det menar jag att man kan dva bilar och annat för att göra så det laggar mindre för folk. Sedan har märkt att det ändå är folk som lallar och förstör för folk och då kan man kicka eller svbanna dem för det och det blir bara roligare att rp för alla då. Sedan tycker jag att man tog en stor roll att vara det för man kan verkligen göra en stor skillnad på serven. och min server vakt försvann pågrund av att jag inte var på ett mötte så det vara inte för nåt regel brott eller liknade ville bara tilläga det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. skulle säga att det är ifall man skulle sitta och svbanna folk eller kicka dem för att vinna på det själv eller t.e.x revva sig själv för att vinna på det men sedan även att ha toggleid på för att se vart folk är eller liknade för att vinna på det eller få någon fördel i scenarion.
Vad heter du på discord? torre#3974
Ange ditt födelsedatum 23 December 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar är det ungefär från 17.00 till 23.00 och helger är det allt från 15.00 till 03.00 och framåt.
Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1,5 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har rätt många men alla är från multistaden typ och då var det för det här var första serven jag spela på och så. Och var ej så kunnig om rp men min rp nivå är 100 gånger bättre nu . 21 gånger har jag blivit bannad men tycker att jag har blivit mycket bättre och har inte fått någon bann alls på ett bra tag nu så hoppas ni ger mig en chans och senaste tiden har jag nog ingen.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. skulle säga att man har som uppgift att banna folk eller kicka dem ifall dem gör något fel och göra så att staffsen får det lättare att ta hand om serven och göra så dem kan fokusera på större saker. och allmänt göra så folk lär sig av sina misstag. och dva bilar som står mitt i vägen som orsakar lagg och liknade.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit server vakt på serven innan och tyckte det var en rolig uppgift och det är kul att hjälper serven att bli bättre och med det menar jag att man kan dva bilar och annat för att göra så det laggar mindre för folk. Sedan har märkt att det ändå är folk som lallar och förstör för folk och då kan man kicka eller svbanna dem för det och det blir bara roligare att rp för alla då. Sedan tycker jag att man tog en stor roll att vara det för man kan verkligen göra en stor skillnad på serven. och min server vakt försvann pågrund av att jag inte var på ett mötte så det vara inte för nåt regel brott eller liknade ville bara tilläga det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. skulle säga att det är ifall man skulle sitta och svbanna folk eller kicka dem för att vinna på det själv eller t.e.x revva sig själv för att vinna på det men sedan även att ha toggleid på för att se vart folk är eller liknade för att vinna på det eller få någon fördel i scenarion.