Nekad Toro 521 | Chef-jobb ansökan [Mekonomen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toro 521

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Ago

Vad heter du på discord? toro521

Hur gammal är du? 14 År gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på Unive i mer än 1 år.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag försöka mitt allra bästa att utveckla RPn på Mekonomen. Jag kommer se till så att företaget flyter på bra och att alla sköter sina uppgifter. Som jag skrev så kommer jag att fokusera mycket på att utveckla rpn inom yrket. Till exempel att istället för att man bara lagar bilen så göra man ett helt scenario istället, Att man till exempel går och hämtar delarna och hämtar verktyg och så vidare för att höja Rpn på Mekonomen. Jag kommer ta denna uppgift som Chef 100% seriöst och jag har även historik av att jobba på Mekonomen så därför vet jag vad jag håller på med. Alltså inte första gången som jag är chef och har en sådan stor uppgift. Jag kommer ta in aktiv personal till Mekonomen som håller stället öppet nästan 24/7 så att folket på Unive kan laga sina bilar innan det är försent. Jag kommer se till så att Personalen har respekt för alla kunder och att dom inte diskriminerar någon. Alla förtjänar alla få laga sin bil oavsett vem man är.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en historik av att ha jobbat på Mekonomen tidigare. Jag har även varit chef och jobbat på mycket andra ställen på Unive. Jag har till exempel varit btr chef på SC Styling i mars förra året och den uppgiften anser jag att jag sköte väldigt bra och jag höll koll på alla arbetare tillsammans men chefen. Därför så vet jag alltså vad jag håller på med.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara väldigt aktiv och se till så att Yrket flyter på även om jag inte är inne. Mer om tider kan vi ta på Chefs intervjun. Jag kommer iallafall vara inne så ofta jag kan och jag kommer att hålla Mekonomen aktivt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut. Finns ingen anledning att sluta på servern bara för att jag inte skulle bli chef på Mekonomen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope.

Har du läst våra Regler? Ja. Till 100%

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka