Accepterad Top g lil | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gronsaker nya

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad heter du på discord? Top g lil#7587

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet ligger runt kanske 5-7 h per dag då jag är väldigt aktiv och positiv spelare på servern.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag kasnek har varit medlem 1,5 månader på ny senast jag blev medlem men sammanlakt med alla år utan pus 2 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger kan inte ta bild men många va när jag var icke medlem för länge sedan.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att att hjälpa staffen med enklare banns som sedan kan förlängas när staffen har fyllt upp att specca större scenarion. En servervakt ska också hjälpa staffen med att dva bilar som står hejvilt mitt på motorvägen och förstör större sceanarion och laggar mer. Och om det är någon som gör regelbrott tex vdm massmord sen kan man sicka ut i banbevis och sedan förlängban och så gör staffen möjligt viss det. Sen kan man kicka folk som står afk mitt på motorvägen för det hade man inte gjort irl. sen kan man revviva folk som blir tex vdmade på piren.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag märker hur mycket lall och annat skit jag stötter på ofta och jag har alltid velat bli staff och en gång kom jag till intevjue men klara ej mig sen men jag vill hjälpa staffs så gott jag kan och hjälpa servern så den blir bättre för mig för dig och för alla. Jag vill vara som en städare till staffsen ren ut sagt. Sen hör jag många som klagar på lag men dem får skylla säg själva att dem lämnar sin bil på gatan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servervakt kan man använda sig av många fusk som är strängt förbjudet. Ett av fusken kan vara att kicka folk i en lång kö för man ska kunna gå förre i kön. Eller att man använder sig av toogleid i stora scenarion för att ha en fördel när dem kommer bakom väggen. Man kan också abusa sin revive och reviva när man har blivit skjuten. Gör man dessa regelbrott ryker ens sv roll direkt.

Vidare till muntliga, du har 48 h på dig att ta din intervju, lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka