Accepterad Tony Johnsson | Whitelist ansökning [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tony Johnsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Tony Johnsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198031102522/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Jag HETER ELNUR#7873

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kom från en svår uppväxt. Hans föräldrar hade grova drogproblem och ville verkligen inte sluta som de, de dog när han var 15 år och han var inte ens ledsen. De hade skapat han mer problem än lycka, och om han någonsin skulle bli pappa själv, skulle han aldrig behandla sitt barn som de gjorde. Han beslutade sig att han skulle gå den lagliga vägen och inte komma in i några missbruk.

Han blev även sviken i hans första seriösa förhållande vilket påverkar han väldigt negativt. Han har hemskt svårt att lita på människor så om han släpper in dig i hans liv borde du betrakta dig som en familjemedlem, förmodligen den enda han har haft. Om man inte räknar med hans misslyckade föräldrar.

Men om han inte lever upp till sina egna löften och går den olagliga vägen, vet man inte vart man kan hamna. 35 år, och inget i livet är bestämt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till bra RP och kommer inte skapa kaos. Jag har mycket tid över och skulle gärna vilja spela en hel del och sköta mitt jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Verkar vara en väldigt seriös server och skulle vilja spela mycket tillsammans med mina kompisar som är på denna server. tycker ni har bra regler och ser fram emot att spela mina första timmar på en bra server.

Hur många timmar har du på FiveM? 0, har spelat på min kompis dator och verkar vara en väldigt seriös rp server, Har dock spelat en hel del RP på rust så vet på ett ungefär hur det funkar. har dock 270h på gta så vet hur man spelar spelet.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av en kompis att börja spela FiveM och denna server rekommenderades starkt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, kommer förhoppningsvis inte bli det heller.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nepp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka