Accepterad Tompaaa | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tompaaa

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: Tompaaa

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chef

Vad heter du IRL? Liam

Heter Tompa#6006 på discord

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 1,259

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef över mekonomen eftersom jag är riktigt erfaren inom fordons branshen både irl och i rp världen. Jag är också en seriös spelare inom Rp vilket ger mig en fördel inom att anöska till chef jobb. Jag kan ta kritik samt att jag visar respekt till alla anställda jag har men okcså mina kunder. Jag såg att jobbet var ledigt så jag tänkte varför inte passa på att göra en ansökan och se vad det leder till. Samt att jag gillar att hjälpa folk och då tycker jag att just detta jobb passar skit bra. Och det bästa med att just jag ska vara mekaniker chef är på grund av att jag skiter ifall jag känner personen irl eller inte jag kommer alltid att vara lika hård mot alla oavsett vad det än gäller. Jag kommer också att anställa folk men det kommer inte vara enkelt för dom eftersom jag har ett eget litet manus som jag kommer att utgå ifrån för att få en sån seriös mekaniker bas som möjligt med seriösa rp:are.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter inom de jobbet. Jag har vart anställde på flera ställen samt jobbat inom Falck. Mina erfarenheter inom Mekonomen jobbet är att jag respekterar alla mina anställda och mina kunder. Jag kommer aldrig anställa någon bara för att jag känner hen irl/ooc. Mitt största mål med yrket är att bygga upp företaget så det blir störst i staden så folk kan känna sig trygga och även lita på oss. Jag kommer se till så att mina anställda är trevliga och bemöter kunderna med respekt.

Berskiv din karaktär? Stefan Enblind är född i Linköping, han är 32 år och gillar snus. På sin fritid så hänger han med sina kompisar och kör bil. Han umgås mycket med sin familj då hans morsa precis begått självmord.

Hans familj består av-

Lillasyrra-Malin

Storebrorsan- Hampus

Mamma- Märit

Pappa- Lars

Stefan föddes på BB i Linköping år 1990 och redan då vägde han 4000 g så han var en stor pojke redan när han föddes vilket har gjort att han alltid har varit en stor kille redan i tidig ålder och han vart ofta mobbad i grundskolan eftersom han hade kommit in i puberteten tidigt gemfört med dom andra i hans klass.
Stefan hade inte topp betyg i skolan eftersom han var en liten bråkstake då han kände att han måste stå upp för sig själv då han ofta blev mobbad och ville då vissa för dom andra i klassen att mig muckar man inte med och därför blev han en bråkstake i skolan eftersom han ville söka uppmärksamhet.

När Stefan började gymnasiet så gick han linjen Fordon & Transport programmet eftersom Stefan alltid gillat bilar.
När han började 1:an så fick han massor med nya vänner och redan då så hamnade han med fel kompisgäng!
Han vart ofta pushad till att testa olika saker som t.ex droger och alkohol men Stefan fokuserade mycket i skolan på den tiden eftersom han ville bli en utbildad Mekaniker när han går ut 3:an på gymnasiet.

Hur ofta kommer du vara inne? 7-8 h om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, älskar multipvp!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja! Jag respekterar dom till 110% kommer absolut följa dom också

Du är [ Godkänd ] Till den muntliga delen och vill höra att du har utvecklade svar på en muntliga delen som sker i vår discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka