Accepterad Tommy | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tommy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Tommy

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198339443846/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tom sundin

Vad är ditt discord namn? Tompa#9842

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Tobias Sikström är en svensk kille uppväxt i Stockholm med sin familj, sin pappa Pelle, mamma Karina och brorsa Olek. Tobbe är 32 år och har tidigare jobbat som snickare han var även missbrukare och gjorde mycket kriminella småjobb på sidan av sitt snickar arbete. I tidig ålder började Tobias umgås med helt fel personer det började smått men gick över till grövre brott, Skolan gick bra för Tobias tills han fick beskedet att han brorsa Olek hade dött det var här resan började han rökte brajja för att dämpa sin ångest men även här gick det över till värre grejer här började missbruket penagarna räckte inte till så han började nu göra småjobb på sidan av sitt riktiga jobb för att han skulle ha råd att missbruka. Olek stod han nära och var en ödmjuk fin och snäll person som jobbade som mäklare han hjälpte ofta Tobbe ur blåsväder och ställde mer än gärna upp för Tobias.

Den 4 april 2019 dömdes Tobbe till 3 år och 2 månaders fängelse för grovt vapenbrott, grov misshandel, förtal, och ett flertal narkotikabrott. Han satt av sin tid på Kumlaanstalten och blev till och med släppt tidigare för att skött sig väldigt fint i fängelset. Han ska nu flytta till Multistaden för att börja om på ett nytt kapitel i livet kommer han hålla sig från knark och alla påfrestnigar från staden eller kommer han hålla sig i nackskinnet.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för jag vill att Multistaden ska lyckas och att befolkningen i staden ska ha en bra möjlighet att lyckas. Jag kommer bidra med att försöka få ett jobb på Vianor där folk vill ha personal hela tiden. Jag sprider också en bra rp och säger till ifall det är någon som inte gör det. Jag vill gärna också bli WL för jag gillar att nästan alla på servern är schyssta och försöker hjälpa till

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kör på Multistaden varje dag och jag skulle vilja jobba för de jobben som kommer med i whitelist för att de ser väldigt roliga ut och då kan jag hjälpa andra i staden. Många av mina vänner jag har träffat i multistaden har whitelist och det skulle vara jätte kul om jag också skulle ha det för då kan vi jobba på samma jobb och bidra till väldigt bra rp

Hur många timmar har du på FiveM? 435

Hur hittade du Multistaden? Min polare rekomenderade servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? NEJ

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka