Nekad Tombi | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tombi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026190174/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Stertman

Vad är ditt discord namn? Tombi#5712

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Emil Maliones jag är 21 år gammal och är 181 cm lång. Jag är från norrköping sverige och flyttade nyss till denna stad. Det har varit jobbigt att fixa en start men funkar ganska bra om jag skulle få det här jobbet. Jag har en broder i denna stad som heter Frank malliones han göra jag allt med och han hjälper mig. Vi jobbar på postnord tillsammans och försöker att skaffa nya jobb. Han börjar dock luta sig mot kriminella världen och jag försöker mitt bästa att få han att sluta innan han börjar. Han skulle också nog vilja jobba på bilfirman .Jag är anställd hos postnord och jobba mig uppåt och försöker få ett jobb hos Bennys eller bilfirman. Jag är intresserad i bilar därför vill jag jobba där. Jag har fått böter för ingen hjälm på motorcykel och det är ända gången jag har haft trubbel med polisen. Jag har försökt köpa bilar innan men ingen var där. Det har varit folk som har frågat mig om jag vill börja med olagliga företag och jobb men jag har tackat nej och gått därifrån. Om jag skulle få det här jobbet skulle jag vara aktiv på mitt jobb och hjälpa mina köpare. Jag kommer vara trevlig och försök ge folk en sån bra upplevelse som möjligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bjuder in/berättar om servern till andra så att servern växer och får ett starkare comunity.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag gillar servern och jag kanske vill skaffa jobb senare i min karaktärs "liv".

Hur hittade du Unive? Blev rekomenderad av en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men spelade på Swedish Knights RP för ca en vecka sedan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top