Nekad Togliwe | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Togliwe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Togliwe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilgot

Vad är ditt discord namn? Togliwe#1531

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wilgot och kommer ifrån en familj som bor i Sverige. Han föddes i Stockholm och är uppväxt där. När han blev myndig bestämde han sig för att flytta ifrån sina föräldrar. Han visste inte riktigt vart först men sedan tipsade kompisen om en stad som hette Unive. Han sökte upp staden och kikade hur det såg ut, han tyckte att det var en väldigt trevlig stad så han bestämde sig för att flytta dit. Hans intressen är speciellt bilar, meka med bilar och köra bilar men även kompisar och familj. När han gick i skolan så gick han på ett motor gymnasium som han lärde sig mycket av. Just nu har han tyvärr inte hittat något jobb än men han letar aktivt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag bidrar så gott det går med Rp och att ha det så kul som möjligt och att andra också ska få ett skratt. Jag har spelat lite för mycket Rp i mina dagar känns det som men det kan aldrig bli förmycket. Erfarenhet har jag det kan man lugnt säga. Jag har spelat och varit staff på andra stora servrar tidigare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt trevlig server. Mycket människor som gör att man kan skaffa många kompisar. Unive har mycket möjligheter för personer att kunna göra saker, som t.ex. skaffa jobb och att det finns lagom kostnader på bilar. Alla scripts som finns i servern också är väldigt bra gjorda.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade servern till mig för att han hade sett den inne på FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha så kul som möjligt, leva in mig i riktiga livet och skaffa vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Min karaktär har som mål att skaffa sig flera kompisar än vad han har nu (1), skaffa någon riktigt fin bil som han alltid drömt av och jobba hårt för pengarna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på andra servrar, jag spelar bara på Unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top