Nekad toffe | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/toffeloffeishere/

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? _toffe_

Vem var det som bannade dig? Slasken

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-04 221715.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han missuppfattade scenariot. Såhär Slasken eller andra staffs jag har klipps på hur allt sett ut så kommer ni fatta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Montana (mitt gäng) och Ms-13 har ett aktivt gängkrig och vi kidnappade deras boss 1 timme innan detta och gav de till kl 9 att ge oss våra vapen vi släppte honom därefter och de valde att börja skjuta direkt efter vi släppte han. Ms-13 har skjutit från deras gänghus så vi gör oss redo på att storma (väntar in fler) glider det upp en kille till deras tomt och hoppar ut ur bilen. Jag är 100% säker på att de är MS-13 därför avlossar jag 1 skott som en slags varning. Sedan kommer bilen och kör över 1 av våra grabbar och då fortsätter vi ju såklart skjuta. när vi sköt ner föraren tänkte vi kidnappa men det blev inget för de sköt ur bilen. Som tur va är att min polare var med på detta så han hann skjuta ner han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta blev bara fel tillfälle fel tid, men om man kollar från slasken POV ser det ut som shoot on sight och inge social rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kolla logs

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i å skjuta när de var där. Slasken hade oxå kunnat se från bådas perspektiv lite bättre. Men vill ni ha klipp på allt så kan ni få bara fråga i min pm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka