tobias87
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Lundqvist
Vad är ditt discord namn? tobiaslunkans
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1996
Berätta om din karaktär. Min karaktär 21år och heter Hans Holmberg, han har ett stort intresse av bilar och mekaniken bakom hur dom fungerar. utöver bilar så är min karaktär riktig finsmakare och dricker därför endast Louis Roederer champagne och Redbull för energin. Eftersom bilar är ett så stort intresse så vill min karaktär gärna jobba med bilar, både sälja och reparera. På fritiden så vill min karaktär förfölja sina intressen genom att köra bil, dricka champagne och hjälpa andra. Därför siktar jag på att arbeta inom verkstad eller taxi. Jag vill ju jobba eftersom jag både får jobba med bilar, hjälpa andra och känna lite pengar på det så att jag kan skaffa mig en riktig go bil. Min karaktär växte upp i ett hushåll utan en mor och har i tidig ålder fått lära sig att bära ett ansvar vilket har gynnat mig och kommer fortsätta gynna mig. När det kommer till känslor så är han händig och hjälpsam person som vill göra gott för sig.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till hög rp nivå eftersom jag spelat på denna server tidigare men slutat pga jobb osv men vill börja om nu. kommer utesluta lallande helt då de inte är aktuellt för min del.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? då båda partnerna ska ha roligt och hög rp.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. tex rdm som står för random deathmatch och innebär att du inte får gå och döda nån utan nån gilltig anledning. Metagaming innebär att du inte få ta information från tex discord och andänvda ig på din karaktär.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? steam Tobiaslunkanwolf Dc tobiaslunkans är de okej att jag har de så
Vad är ditt discord namn? tobiaslunkans
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1996
Berätta om din karaktär. Min karaktär 21år och heter Hans Holmberg, han har ett stort intresse av bilar och mekaniken bakom hur dom fungerar. utöver bilar så är min karaktär riktig finsmakare och dricker därför endast Louis Roederer champagne och Redbull för energin. Eftersom bilar är ett så stort intresse så vill min karaktär gärna jobba med bilar, både sälja och reparera. På fritiden så vill min karaktär förfölja sina intressen genom att köra bil, dricka champagne och hjälpa andra. Därför siktar jag på att arbeta inom verkstad eller taxi. Jag vill ju jobba eftersom jag både får jobba med bilar, hjälpa andra och känna lite pengar på det så att jag kan skaffa mig en riktig go bil. Min karaktär växte upp i ett hushåll utan en mor och har i tidig ålder fått lära sig att bära ett ansvar vilket har gynnat mig och kommer fortsätta gynna mig. När det kommer till känslor så är han händig och hjälpsam person som vill göra gott för sig.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till hög rp nivå eftersom jag spelat på denna server tidigare men slutat pga jobb osv men vill börja om nu. kommer utesluta lallande helt då de inte är aktuellt för min del.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? då båda partnerna ska ha roligt och hög rp.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. tex rdm som står för random deathmatch och innebär att du inte får gå och döda nån utan nån gilltig anledning. Metagaming innebär att du inte få ta information från tex discord och andänvda ig på din karaktär.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? steam Tobiaslunkanwolf Dc tobiaslunkans är de okej att jag har de så