Inaktuell Tobias139987 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tobias139987

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten chef

Vad heter du IRL? Tobias

Vad heter du på discord? Tobias19år#0461

Hur gammal är du? jag är 19 år gammal och jag ska fylla 20 den 8 augusti

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på denna server titt som tett lixom för jag har haft problem med min dator och allt sånt men om man ska räkna ihop allt som allt man har varit här så är de ett halvår

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att anställa väldigt många och jag kommer hålla väldigt många utbilldningar och sånt för att dom ska komma upp i rang i räddningstjänsten och sen så kommer jag vara väldigt aktiv så de finns en räddningstjänst inne hela tiden och sen så kommer jag vara aktiv varje minut och sen så har jag ett jobb i verkliga livet också som jag måste sköta men jag kommer göra allt för denna räddningstjänst chef för att jag ska bli de för jag kommer anställa väldigt många och jag kommer göra så dom blir mer aktiv och sen så kommer jag göra allt bra för räddningstjänsten hela tiden så de flyter på för räddningstjänsten +servern

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har verkligen goda erfarenheter inom att vara chef över räddningstjänsten för jag har varit räddningstjänst chef på en annan server och då fick jag ta intervjuer och allt och jag va väldigt aktiv och jag kan väldigt mycke saker om räddningstjänsten för jag kommer göra allt för denna räddningstjänsten för att den ska bli bra som möjligt och sen så har jag fått mer erfarenheter inom att vara chef där för jag fick göra alla saker själv och sånt så jag skötte de väldigt snyggt och sen så va jag inne varje dag och sen så va jag väldigt aktiv

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne varje dag för jag ska försöka vara aktiv 8 timmar varje dag och sen så kommer jag vara inne varje dag också och sen så kommer jag vara väldigt aktiv på detta jobb för jag kommer göra allt för att jag ska vara inne så mycke som jag bara hinner lixom och sen så vill jag jätte gärna bli chef över detta ställe för jag kommer va enormt aktiv och sen så kommer jag inte göra så mycke för jag kommer bara vara i tjänst hela tiden

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de skulle jag göra för jag kommer alltid spela på denna server

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej de gör jag inte för jag spelar bara på denna server och så kommer de alltid att vara också

Har du läst våra Regler? ja såklart

Tillbaka