Nekad tobias sorensson | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tobias sorensson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112553388/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mrcash

Vad är din discord tagg? TobbeG#3074

Vem var det som bannade dig? Det står inte vem som bannad mig ser inte de.

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står du har blivit avstängd för fear rp-sverigeeDemorat.Det återstår 9dagar 23 timmar 50minuter och vill du överklaga

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom bannade mig för den va en tjuv som riktade vapen mot mig så istället för att lyfta upp händerna och låsa vara rädd så sprang jag till min bil och körde iväg. Så därför tror jag att ni bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände är att jag och min kompis körde någon stans vet inte vart för är ganska ny så kommer vi till ett hus där jag tror man kan plocka weed så jag och min kompis kör in där så går jag ut och kollar om någon är där så kommer det två killar med pistol och säger stanna up med händerna och då börjar jag springa till bil och sen körde jag iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det tycker jag inte men jag visste inte ihäller vad fear RP för jag har precis börjat spela denna servern började i onsdags föra veckan

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit bannad för ut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle gjort så här istället att när jag hoppade ut bilen för att kolla om någon är där så och jag ser att två kommer med pistol mot mig skulle jag rollspel rädd och lyssna på vad dom säger till mig. Det skulle jag gjort istället för att springa iväg som igen ting

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man rollspel rädd om någon kommer med pistol eller vapen. Det jag kommer annorlunda är att ska försöka jag rollspel så bra som möjligt för det är ju inte rollspel att bara springa iväg när någon riktar vapen mot dig. Så det jag ska annorlunda är att rollspel bättre så bra som möjligt och följa alla regler så bra som möjligt ibland gör man misstag och det hände mig och jag har lärt mig av mina misstag

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top