!Tobbe!
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias heter jag
Vad heter du på discord? !Tobbe#9340
Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag-går i skolan från 09 till 15:30 sen tar det 20 min o komma hem så är hemma 16:00 ungefär sen har jag inga träningar på måndaga.
Tisdag- exakt samma inge träning.
Onsdag- exakt samma inge träning.
Torsdag- exakt samma inge träning.
Fredag- exakt samma inge träning.
Lördag- vaknar upp kl 08 sen spelar jag till 09 sen äter jag frukost,sen kl halv 10 har jag träning till kl 12 sen kommer jag hem till kl 13:30 sen så äter jag o duschar sen spelar jag till kl 23:00
Söndag-exakt samma som lördagen.
Jag spelar till kl 22 varje vanlig dag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive över 1 år men jag tog en paus på 1 månad sen började jag spela igen.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 39 gånger mest 1 dagars bann o det är gamla banns har förbättrat min rp nu och senaste bannen var 16 juli 2022. lämk 1. https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037040864486248518/unknown.png länk 2. https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037041144913211474/unknown.png länk 3. https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037041304917508177/unknown.png länk 4. https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037041508232200263/unknown.png länk 5. https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037041582026797076/unknown.png länk 6.https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037041726466052187/unknown.png . vet ej hur jag ska visa bilderna annars så gör såhär och om detta ej funkar så gör jag en komentar under med bild bevisen
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffsen genom att sparka eller sv banna lallare som t.e.x stör staffsens arbete så dom inte behöver göra det. sen om man tycker att bannen ska förlängas skickar man ut ett klipp i en discord kanal man får om man har servervakts rollen på discorden. man skickar ut klippet på det som personen gjort fel och sen kollar servervakts ansvariga igenom klippsen o sen om dom tycker det behövs så förlänger dom bannsen. men servervakter tar hand om lallare och man måste alltid ha ett klipp på bannen ifall den man bannat skulle överklaga o villja ha bevis på det den gjort fel.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att det e så sjukt mycket lallare som förstör på servern men sen ska man inte vara för hård med o banan för alla är alltid ny på servern o man lär sig rpa tillslut, men det är mycket lall på piren ibland o jag brukar vara där väldigt mycket men om folk t.e.x snor folks bilar o annat då måste man kunna kicka dom eller banna dom för att undvika lallet, eller om man e i ett scenario och det kommer folk som förstör det så måste man kunna bli av med dom för att kunna fortsätta scenariot. jag har varit servervakt en gång innan o jag hade den i flera månader utan indragen sv men jag blev av med den för jag missade ett sv möte o jag glömde skriva att jag skulle vara frånvaronde. jag har varit helper också men jag avgick för jag tyckte jag fick rpa för lite så staff arbetet va inte min grej men sv vet jag är min grej då jag varit de förut.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när man t.e.x att jag revivar mig själv om jag blivit dödad i ett scenario bara för att jag inte vill vara död elelr om jag bannar folk utan anledning bara för jag tycker det är kul och samma sak med att kicka. abuse inom servervakt är är typ samma sak att man använder sina perms på fel sätt som o reviva sig själv i fel läge eller banna o kicka fol som inte ska bli de.
Vad heter du på discord? !Tobbe#9340
Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag-går i skolan från 09 till 15:30 sen tar det 20 min o komma hem så är hemma 16:00 ungefär sen har jag inga träningar på måndaga.
Tisdag- exakt samma inge träning.
Onsdag- exakt samma inge träning.
Torsdag- exakt samma inge träning.
Fredag- exakt samma inge träning.
Lördag- vaknar upp kl 08 sen spelar jag till 09 sen äter jag frukost,sen kl halv 10 har jag träning till kl 12 sen kommer jag hem till kl 13:30 sen så äter jag o duschar sen spelar jag till kl 23:00
Söndag-exakt samma som lördagen.
Jag spelar till kl 22 varje vanlig dag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive över 1 år men jag tog en paus på 1 månad sen började jag spela igen.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 39 gånger mest 1 dagars bann o det är gamla banns har förbättrat min rp nu och senaste bannen var 16 juli 2022. lämk 1. https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037040864486248518/unknown.png länk 2. https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037041144913211474/unknown.png länk 3. https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037041304917508177/unknown.png länk 4. https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037041508232200263/unknown.png länk 5. https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037041582026797076/unknown.png länk 6.https://cdn.discordapp.com/attachments/945207929802469376/1037041726466052187/unknown.png . vet ej hur jag ska visa bilderna annars så gör såhär och om detta ej funkar så gör jag en komentar under med bild bevisen
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffsen genom att sparka eller sv banna lallare som t.e.x stör staffsens arbete så dom inte behöver göra det. sen om man tycker att bannen ska förlängas skickar man ut ett klipp i en discord kanal man får om man har servervakts rollen på discorden. man skickar ut klippet på det som personen gjort fel och sen kollar servervakts ansvariga igenom klippsen o sen om dom tycker det behövs så förlänger dom bannsen. men servervakter tar hand om lallare och man måste alltid ha ett klipp på bannen ifall den man bannat skulle överklaga o villja ha bevis på det den gjort fel.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att det e så sjukt mycket lallare som förstör på servern men sen ska man inte vara för hård med o banan för alla är alltid ny på servern o man lär sig rpa tillslut, men det är mycket lall på piren ibland o jag brukar vara där väldigt mycket men om folk t.e.x snor folks bilar o annat då måste man kunna kicka dom eller banna dom för att undvika lallet, eller om man e i ett scenario och det kommer folk som förstör det så måste man kunna bli av med dom för att kunna fortsätta scenariot. jag har varit servervakt en gång innan o jag hade den i flera månader utan indragen sv men jag blev av med den för jag missade ett sv möte o jag glömde skriva att jag skulle vara frånvaronde. jag har varit helper också men jag avgick för jag tyckte jag fick rpa för lite så staff arbetet va inte min grej men sv vet jag är min grej då jag varit de förut.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när man t.e.x att jag revivar mig själv om jag blivit dödad i ett scenario bara för att jag inte vill vara död elelr om jag bannar folk utan anledning bara för jag tycker det är kul och samma sak med att kicka. abuse inom servervakt är är typ samma sak att man använder sina perms på fel sätt som o reviva sig själv i fel läge eller banna o kicka fol som inte ska bli de.