Nekad tn65 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/

Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson

Vad är ditt discord namn? PN14#1177

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Karlsson, Han är en grabb som är svår att läsa av. Hans bakgrund är som vanlig bakgrund bara att han hade lite problem i 5:an. Då psykologerna satte diagnosen ADHD på dem. Han är 21år gammal och har en lilla syster som går i 2an på gymnasiet. Sebastians dröm är att bli en bra pimpare. Hans intresse är mest fotboll och bilar. Han har varit i kriminella sidan men det var inte länge nu vill han komma tillbaka och bli laglig. Det han gillar med denna stad är folket. Hans personlighet är mest tyst och lyder mycket. Han bryr sig inte om vad andra tycker om honom. Han tänker framåt.

Varför ska just du bli whitelistad? Har varit ett + i staden, hjälpt folk och hittat vänner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill få tillbaka det roliga momenten med kompisarna jag hade och bara må bra. Detta är ett av det roligaste jag gjort.

Hur hittade du Unive? En kompis som heter Benjamin.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bra på att skåde spela och att härma personer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka