Nekad tn65 | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/

Ditt Hex-ID: 11000013d90eb92

Vad är din discord tagg? PN14#1177

Vem var det som bannade dig? 6flame

Hur lång tid var din ban? 25 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Går runt med jakt vapen vid mekonomen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel genom att hålla i ett vapen men jag sikta inte på någon och då kontakta jag support men jag han inte. Det var en polis där. Som sa massa fula grejer om mig och så och hota mig med saker. Som om att han hade agg mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till jaktstugan för att köpa jaktvapen (inte till människor) Kan användas som självförsvar. Sen kör jag tillbaka till staden och så börjar min motor ryka så jag åkte till mekonomen sen när jag hoppar ut håller jag i vapen. Jag går in på dc och kontaktar support men ingen svarar så jag blir tagen. Av polisen då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Det var det. Jag bad ju om hjälp och så men han var bara arg. Sen när jag skulle berätta till en vän att jag blev det och så sa jag varför så sa han TAB jag var inte van vid att använda vapen så jag glömde. Hehehe. Dumt av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 30 min för att vägen var genomskinlig. Så då kom en polis och sa att vi körde fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, kontaktat support tidigare eller inte kört dit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det var inte så farligt. Men det är 2 veckor kvar men detta är ju sååå roligt big up till er och eran server.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka