Antagen tmg.gaming1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zaxon1

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? bosse

Ditt discordnamn: bosse22

Ange ditt födelsedatum 7 November 2008

Varför ska just du bli staff? jag borde bli staff för att jag kommer vara aktiv. jag kan alla regler riktigt bra. jag har en hög rp nivå och kommer vara en seriös staff och inte lalla. jag kommer ta imot alla med respekt. jag kommer inte lalla eller abusa mina perms jag kommer vara seriös och försöka få chansen att bli mod. jag har spelat på unive sedan slutet på 2022 och kan mycket om unive samt deras regler. jag har varit staff innan på ett annat dc konto som vart bannad men då sa jag upp min staff efter 3 veckor, dumt beslut det var riktigt roligt att vara staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att det är för mycket skott lossningar ( då jag rpar som krim) jag tycker också att det ör för mycekt lallare på unive. jag tycker att rpa nivån inte är på topp jag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kommer vet vart de skottas mycekt och är mycket aktivt då jag själv är krim och kommer specca dom områdena extra mycket och vara strikt med regler. alla lallare som lallar på tex torget, jag kommer specca torget mycket då det är mycket lall där samt bilfirmor osv. jag är en erfaren spelare på unive så jag vet vart det ör aktivt osv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man behandlar alla med respket, t.e.x i ett support ärende så ska man ge alla en chans att prata man ska vara rättvist helt enklet. man ska ta sin staff roll på alvar och inte lalla runt med den eller abusa. man ska vara seriös och snäll men ändå strikt med regler eller om nån gör fel så ska man banna och itne bara strunda i det.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har träningar typ 3 gånger i veckan men kommer kunna vara inne minst 3/4 timmar om dagen speciellt helger då kommer jag kunna vara inne minst 5 timmar. kommer lägga det mesta tid på unive och ta min staff roll på allvar.

Hur länge har du spelat på Unive? jag började 2022 men har tagit lite pauser då och då.

Har du tidigare erfarenheter som staff? japp i 2023 tror jag var jag staff men det var på ett annat dc konto som då vart bannat men det var mycket roligt att vara staff och skulle gärna vilja prova på det igen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? beredd på allt! mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka