Accepterad tjohej01 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjohej01

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/-Burken-/

Ditt Hex-ID: 110000119a68016

Vad är din discord tagg? Burken51

Vem var det som bannade dig? BubbleeGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-11 195118.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skjuter polisen och det får man ej göra. Men det var ej med meningen trodde det var Oblock som kom från sidan och skotta ner våra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner åkte runt i en bil och svänger förbi Oblock och ser att våra står och skjuter mot dom alltså då Oblock. Så jag hoppar ute och försöker hjälpa och försöka kidnappa någon och så ser jag en utav våra bli nerskottade från sidan. Så jag tänker direkt att det är Oblock som kommer från sidan så jag går fram och börja skjuta dom. Men när dom ligger ner så upptäcker jag att det är poliser och försöker ta mig från platsen och lyckas genom att ta en bil som är söner och åker därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban efter som jag skjuter poliser men i det hela så var det missförstånd efter som jag inte visste att det var poliser och att jag trodde det var Oblock medlemmar. Så jag tycker att jag inte ska vara bannad för att jag inte visste. Sedan hörde man inte heller några sirener innan så hade absolut inte kolla på att det var poliser Men sol klart ska det vara ban på det. Sedan är det sunt förnuft att skjuta poliser.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det var när en bil var buggad så att den inte kunde vända om så jag körde in i den ett x antal gånger utan att rpa på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inget men och jag visste att det var poliser så hade jag kunnat försökt att springa därifrån eller bara hålla upp händerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara mer försiktig och noggrann på vad jag skjuter mot och tänka på extra att man inte ska skjuta poliser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka