Nekad tjobror423 | Ban Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjobror423

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880804755/

Ditt Hex-ID: steam:110000136de4f93

Vad är din discord tagg? tp_404

Vem var det som bannade dig? Korpen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-04 010514.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rånade på öppen plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad medans jag var offline

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En av andledningarna att jag blev bannad va för att jag inte var kriminell fast jag hade krim roll i discorden och när jag gjorde /who (mitt id) ingame så stog det (Medlem + Kriminell)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det stog att jag har haft 3 tidigare bans men jag har inget minne om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte rånat på allmän plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska råna på allmän plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Här ser ni också att jag hade den i discord. Så det kan inte vara mitt fel att veta att jag inte är krim när jag tydligt har rollen ingame och i discorden.
Skärmbild 2025-01-04 011202.png

Utveckla din överklagan, sedan blev det felaktig ban första två gångerna eftersom det var oklart ifall du hade krim rollen eller inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka