Dubbelpost Tjo Didde här | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lljhgc

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrick

Vad är ditt discord namn? Didde#1330

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Rhoades och Han är född år 1999 och han är en välldigt trevligt och välluppfostrad man som alltid har tagit familjen före allt. Vid en välldigt ung ålder så miste han sin far och hade bara sin mamma och bror. Han har hela livet varit en välldigt frammåt driven man som alltid når sina mål. Han har alltid varit hård mot sig själv efter att hans far gick bort och alltid känt att han behöver göra mer, vara bättre. Hans intressen har alltid varit bilar då det ända han fick efterlämnat av sin far var hans gamla chevrolet som han har kört och meckat på hela livet. Han är född i england där hans moder och syskon bor kvar men har på senare år flyttat till sverige

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med så bra rp som jag själv kan, jag gillar alltid att tänka "tycker mortparten att detta secnario är roligt, kreativt osv". Jag har rpat i snart 2 år och har varit på unive i den större delen av min tid. Jag har alltid tyckt att unive är min typ av servern då jag känner att rparna och communityn, staffsen passar verkligen hur jag gillar att rpa och spenderna min tid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.e.x om vi säger att jag gör ett bankrån istället för att jag tar min alldra snabbaste bil bort till havet, kör ner i havet och tar en båt och drar där ifrån så kan man t.e.x istället ta en liten långsamare bil och försöka t.e.x rymma till fots så att polisen får en chans att rpa och göra det bästa de kan för att göra secnariot kul för både parterna

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive i något år som sagt men jag antar att jag hittade det genom polare!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka