Accepterad Tjenahej_Johan | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sunk69

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
67
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Tjenahej_Johan

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Alteby och börjar närma sig 30 års ålder inom snar framtid. Han föddes och växte upp i en liten stad om ens det ett litet samhälle med en affär och en del hus ute på landet. Hans båda föräldrar två helt hederliga personer som hade vanliga jobb. Emil var alltid en kille som ville vara ledare över hans kompisgäng, och om någon gjorde fel så var han bestämd och sa till dem. Eftersom hans föräldrar var väldigt strikt med hans uppfostran, (de gick tyvärr bort för något år sedan), men i alla fall så tränade de mycket och Emil tränade också med dem en del, Hans uppväxt var väldigt lätt och han lärde sig allt som han skulle snabbt, närmare slutet på grundskolan tyckte flera att han var lite för mycket som en ledare och många har sagt det till han. Det är därför Emils ´´drömjobb´´ är att bli en illegal affärsman. Han valde sedan att gå ett ekonomi gymnasium då det var en bra förberedelse till framtiden då det handlade mycket om pengar och ledarskap. När han precis hade gått ut gymnasiet så började han plugga till civilekonom för att sedan börja jobba på bank, Emil blev anställd som bankman och arbetade sig sedan uppåt hela vägen till Bankchef. Men nu så ska Emil flytta till en ny stad och vill börja jobba igen men hittar tyvärr inget jobb och samt att han är väldigt less på att betala så mycket skatt som han gjorde. Emil börjar arbeta svart. Han har bott ute på landet tills han flyttade in till storstaden för att gå högskolan och lättare hitta jobb, Hans passion just nu är att träna helst gymma och springa långa träningspass.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med extremt rolig men samtidigt seriös rp och skapa en stor mängd med både korta och långa men roliga scenarion som är roligt för dem andra spelarna på serven också, det gäller inte bara att vinna ett scenario utan man ska ha roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I detta fall betyder att man ska spela för båda parterna, så att den mötande i t.ex scenario, ska också har kul/roligt. Det är att man ska inte spela för makt o pengar samt ha roligt/kul om man vinner eller förlust.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna t.ex Powergaming, kör in i en vägg utan att rpa och kör vidare som inget har hänt. Rdm, dödar en spelare utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom unive, där jag har spelat på unive 2 år tillbaka och andra server inom sveriges rp server. t.ex rpat krim , polis och en vanlig medborgare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? okej dyslexi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka