- Meddelanden
- 67
- Reaction score
- 11
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan
Vad heter du på discord? Tjenahej_Johan#1377
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. aktiv nästan varje dag så minst 2-6 timmar
Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Senaste bannen så var det FELAKTIT (FEL ID) Bevis: pm Ihttps://cdn.discordapp.com/attachments/1021455400006066249/1137185003348971550/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. uppgifter för en servervakt att åka runt/rpa efter problem som sv, så ska ha koll ifall man ser ett regelbrott så kan man ta åtegärder och kanske förlänga banen eller kicka. Fast tror inte de skulle påvärka servervaktens Rp då servervakten kommer fortsätta ha en bra och hög rp nivå och följa reglerna och underlätta för er staff igenom att Te.x Banna/Kicka folk som jag ser.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag hade underlättat för en staffs igenom att banna / kicka folk som ej kan bete sig och gör regelbrott istället för att ni ska hålla koll på lallare på t.ex piren och andra ställen där jag är på så finns jag där till att hjälpa till och kanske förlänga banen då jag tycker ni ska lägga er tid på viktigare saker en lallare på marja lisas typ så istället kan ni göra viktigare staff arbeten så ni sparar tid så finns jag för att hjälpa att bli av med folk som missköter sig och om jag ser nått som ej är så grovt kan man lägga en kick/varning och man ska alltid klippa när man bannar nån. Jag är aktiv som tusan så jag kommer ta många åtegärder på folk som kommer till servern för att förstöra så jag vill höja rp nivån på unive och hålla högsta rp nivån som möjligt så servern kan utväcklas och jag vill hjälpa till då jag är med om många regel brott som jag ser framför mig varje dag och som sv kan jag börja ta åtegärder och hjälpa till här på unive vilket jag gärna vill göra. och man ska inte banna i ett senario utan man ska vänta tills senariot är slut men det får staffs avgöra där på plats om dem nu är de. om jag blir sv kommer jag bidra med mycket mindre lallare på servern då jag kommer lära dem och banna och kicka folk som inte sköter sig och te.x om någon råkar missklicka och dö så finns jag för att revivea så man inte slösar era staffs tid så somsagt jag vill hjälpa er staffs igenom att bidra till servern med att ha koll på spelare som gör regelbrott då det inte är roligt nån stans med sånna folk och absolut lära dem. Jag kommer göra så de blir bättre rp på servern som tex kicka eller banna folk som pratar ooc vilket är tråkigt när folk gör och då kommer jag hälpa till att ta åtegärder för bästa rp nivå som möjligt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är ett arvaligt regelbrott som ej ska ske det inebär att man abusar sina perms på ett felaktigt sätt te.x Revivar sig om man har lite hp eller inte orkar köpa mat, Eller om man kickar vianor när dem pimpat ens bil och åker iväg. Att ha toggleid under senario som skott senario. Jag tycker det är hur dumt som hälst att använda sina perms man får av servern till att göra dåliga saker som egen vinning för de blir inte kul för nån istället ska man ha dem för att göra gott för servern och använda dem på rätt sätt då man fått en tillit av staffs om man får sv och jag tycker inte de är okej med sv absue och tycker åtegärder ska tas omgående om det sker.
Vad heter du på discord? Tjenahej_Johan#1377
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. aktiv nästan varje dag så minst 2-6 timmar
Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Senaste bannen så var det FELAKTIT (FEL ID) Bevis: pm Ihttps://cdn.discordapp.com/attachments/1021455400006066249/1137185003348971550/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. uppgifter för en servervakt att åka runt/rpa efter problem som sv, så ska ha koll ifall man ser ett regelbrott så kan man ta åtegärder och kanske förlänga banen eller kicka. Fast tror inte de skulle påvärka servervaktens Rp då servervakten kommer fortsätta ha en bra och hög rp nivå och följa reglerna och underlätta för er staff igenom att Te.x Banna/Kicka folk som jag ser.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag hade underlättat för en staffs igenom att banna / kicka folk som ej kan bete sig och gör regelbrott istället för att ni ska hålla koll på lallare på t.ex piren och andra ställen där jag är på så finns jag där till att hjälpa till och kanske förlänga banen då jag tycker ni ska lägga er tid på viktigare saker en lallare på marja lisas typ så istället kan ni göra viktigare staff arbeten så ni sparar tid så finns jag för att hjälpa att bli av med folk som missköter sig och om jag ser nått som ej är så grovt kan man lägga en kick/varning och man ska alltid klippa när man bannar nån. Jag är aktiv som tusan så jag kommer ta många åtegärder på folk som kommer till servern för att förstöra så jag vill höja rp nivån på unive och hålla högsta rp nivån som möjligt så servern kan utväcklas och jag vill hjälpa till då jag är med om många regel brott som jag ser framför mig varje dag och som sv kan jag börja ta åtegärder och hjälpa till här på unive vilket jag gärna vill göra. och man ska inte banna i ett senario utan man ska vänta tills senariot är slut men det får staffs avgöra där på plats om dem nu är de. om jag blir sv kommer jag bidra med mycket mindre lallare på servern då jag kommer lära dem och banna och kicka folk som inte sköter sig och te.x om någon råkar missklicka och dö så finns jag för att revivea så man inte slösar era staffs tid så somsagt jag vill hjälpa er staffs igenom att bidra till servern med att ha koll på spelare som gör regelbrott då det inte är roligt nån stans med sånna folk och absolut lära dem. Jag kommer göra så de blir bättre rp på servern som tex kicka eller banna folk som pratar ooc vilket är tråkigt när folk gör och då kommer jag hälpa till att ta åtegärder för bästa rp nivå som möjligt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är ett arvaligt regelbrott som ej ska ske det inebär att man abusar sina perms på ett felaktigt sätt te.x Revivar sig om man har lite hp eller inte orkar köpa mat, Eller om man kickar vianor när dem pimpat ens bil och åker iväg. Att ha toggleid under senario som skott senario. Jag tycker det är hur dumt som hälst att använda sina perms man får av servern till att göra dåliga saker som egen vinning för de blir inte kul för nån istället ska man ha dem för att göra gott för servern och använda dem på rätt sätt då man fått en tillit av staffs om man får sv och jag tycker inte de är okej med sv absue och tycker åtegärder ska tas omgående om det sker.