Nekad tjackzajjan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjackzajjan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229540273/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba797b1

Vad är din discord tagg? tjackzajjan

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-08 114313.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Wux valde att banna mig för att jag sprang in till idapida och sköt ner henne med ett vapen medans hon var live och jag hade indragen krim och det var medvetet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 2024/01/02. Jag begådde ett regelbrott vilket ledde till att jag fick två krimvarningar som senare ledde till att jag fick indragen krim då jag redan satt på två krimvarningar och då blev jag trött och förbannad och tänkte sluta helt med fivem. 2024/01/05. Jag och minna föredetta kompisar som jag spelade med då som fuskade och höll på och gör en massa montage kom på den brilianta idean att stream snipa idapida för att kunna få ett gått skratt och eftersom att jag var den enda som hade indragen krim då och jag var den enda som ville sluta med fivem så kom vi fram till att jag skulle göra DÅDET. 2024/01/06. Dagen efter att vi kom fram till den idiotiska idean så började planera för DÅDET, Vi kom fram till att jag skulle ta ett så billigt vapen som helst om vi inte hittade ett polis vapen som jag skulle använda och sen så skulle vi vänta till att hon stod på gården och till den tidpunkten där hon hade som mest tittare vilket var runt 21:00 till 22:00 och det tillfället skulle komma snart. 2024/01/09. Jag och mina kompisar satt i discord och en av dem hade fått tag på ett polisvapen som jag hade fått två dagar innan och klockan var 20:30 och jag gick in i hennes stream och såg att det var det perfekta tillfället hon stog på gården hellt öppet utanför hennes gänghus med fyra andra och hade ett litet möte så jag gick in på servern så fort som möjligt hyrde en cykel med min karaktär som hade smink och skulle se så "cool" ut som möjligt och tog mig området där hennes gänghus låg och när jag väl började närma mig så hoppar jag av cykeln och började att bege mig mot ida när jag väl var framme och kollade runt ett hörn och på hennes stream så såg jag att hon stog kvar där på samma ställe och hade fortfarande ett litet möte så jag tar fram mitt polic vapen och började skjuta ner alla och bara några sekunder ungefär 30 sek efter att DÅDET hände så blev jag bannad permanent av Wux och detta var ungefär ett år sedan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej denna bann var inte felaktig placerad utan det var jag som gjorde fel eftersom att jag stream snipade ida och Wux tog helt rätt beslut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 12 tidigare bans men tyvär så minns jag inte vad de handlade om men eftersom att jag aldrig har blivit bannad av samma sak två gånger vad jag minns så är jag säker på att jag har tagit lärdom av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta ida vara och inte förstöra rpn som var och om jag då ville sluta med unive så skulle jag bara kunna ta och lämnat servern och inte gå och förstöra för andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? För ett år sedan så var jag den typen av spelare som bara åkte runt och försökte provusera fram en skottlossning för att jag skulle kunna göra montage och jag var bara på servern i syftet om att skjuta men nu efter ett år så har jag gått igenom mycket och jag tycker bara att alla dessa montage ser töntiga ut med en massa orten rapp låtar som alla tycker e så himla coola och de håller på och rappa om en massa vapen och droger och gängkriminalitet. Jag har prövat på ett par servrar i sommras men ingen har varit lika rolig som unive då det inte finns någon med den spelar basen och den varianten med alla olika rpn så jag vill bara komma in på servern igen börja jobba på Qpark och bara åka runt och träffa alla olika karaktärer och bara ha roligt och undvika den kriminella sidan eller börja jobba på någon bilverkstad och få träffa en massvis med olika och roliga karaktärer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka