Nekad Tizz§§ | Medlem ansökning [Zelfz1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tizz§§

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilmer

Vad är ditt discord namn? tizzorginal

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter dani banani och han har haft det tufft i sitt liv hans mamma dog när han var tolv och han är 22 år just nu och han har tidigare levt i en annan stad fast nu ska han flytta till unive. han har också en bror som heter melker andersson dom har levt nära varandra hela tiden. När dani var liten så blev han kidnappad och dom tog av hans kläder och tryckte in ett äppel i hans mun och sen efter det blev han groft skadad och så gick han in på de kriminella spåret i sitt liv för dom hade de tufft med pengar i familjen efter mamman dog.w

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med lojalitet och hög rp nivå som kommer göra servern bättre. jag kommer spela efter social rp jag kommer göra roliga scenarion så båda parterna får det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så båda får det roligt i ett scenario. man ska inte försöka hindra deras roliga. ha det så kul som möjligt med dem andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Rdm random death match att man dödar någon utan anledning. VDM : vehicle death match använder bilen som vapen. METAGAMING : att man använder ooc information ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jode jag har spelat mycket rp i mina dar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 24h efter nekad ansökan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka