- Meddelanden
- 45
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter TImur
Vad heter du på discord? Timur_7#8270
Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar slutar jag som senast 14:45 men det är bara tisdag och torsdag som jag slutar så sent och då måndagar, onsdagar och fredagar slutar jag 13:20.
Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än 5 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/timur/Desktop/Screenshot_20221225_095301.png den sista bannen var felaktig.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till att alla sköter sig och inte bryter mot serverns regler och de har också uppgiften att dva alla onödiga bilar som ett exempel är att om du kör på en väg och ska någonstans och du ser en bil mitt på vägen som blockerar vägen eller orsakar trafiklolycka då kan du dva bilen. En servervakt ska också vara väldigt hjälpsam och vara god hjärtad mot alla.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att jag är så trött på andra som tex tjuvkopplar eller bara kommer fram till mig och rdm:ar mig och jag har upplevt så många människor som bryter mot serverns regler där det inte finns några staff som jag kan varna till. Jag vill också bli sv för att jag vill kunna nå mitt mål som är att jag får en hög rp nivå.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är två väldigt dåliga saker som slutar med att du blir bannad eller indragen sv. Att abusea i sin sv roll är att tex banna eller kicka personen för att undvika att bli kidnappad eller dödad. Som samma sak om en av dina vänner dör så kan du inte revivea honom varje gång han dör. Den enda gången du kan revivea är när du tex pratar med din kompis och så kommer det en annan grabb som kommer helt random och rdm:ar dig då har du rätten till att revivea både dig och din vän.
Vad heter du på discord? Timur_7#8270
Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar slutar jag som senast 14:45 men det är bara tisdag och torsdag som jag slutar så sent och då måndagar, onsdagar och fredagar slutar jag 13:20.
Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än 5 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/timur/Desktop/Screenshot_20221225_095301.png den sista bannen var felaktig.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till att alla sköter sig och inte bryter mot serverns regler och de har också uppgiften att dva alla onödiga bilar som ett exempel är att om du kör på en väg och ska någonstans och du ser en bil mitt på vägen som blockerar vägen eller orsakar trafiklolycka då kan du dva bilen. En servervakt ska också vara väldigt hjälpsam och vara god hjärtad mot alla.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att jag är så trött på andra som tex tjuvkopplar eller bara kommer fram till mig och rdm:ar mig och jag har upplevt så många människor som bryter mot serverns regler där det inte finns några staff som jag kan varna till. Jag vill också bli sv för att jag vill kunna nå mitt mål som är att jag får en hög rp nivå.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är två väldigt dåliga saker som slutar med att du blir bannad eller indragen sv. Att abusea i sin sv roll är att tex banna eller kicka personen för att undvika att bli kidnappad eller dödad. Som samma sak om en av dina vänner dör så kan du inte revivea honom varje gång han dör. Den enda gången du kan revivea är när du tex pratar med din kompis och så kommer det en annan grabb som kommer helt random och rdm:ar dig då har du rätten till att revivea både dig och din vän.