Nekad Timpanzoz | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timpanzoz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198054775762/

Ditt Hex-ID: 110000105a21bd2

Vad är din discord tagg? Timpanzoz#4494

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 1 dagar 22 timmar 39 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Network19. Återstår: 1 dagar 22 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? § 1.9 SUNT FÖRNUFT SUNT FÖRNUFT är en bred regel som ska och är utgångspunkten för hela rollspelandet man bör ha när man spelar på servern. Det handlar om att man ej bör göra oförväntade saker som man ej skulle göra i verkligheten. Andra beskrivningar kan vara logiskt tänkande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en som hade varit med om en olycka precis vid en påfart till motorvägen vid sjukhuset, jag hade precis hämtat en elscooter för att dra ner till hämnen för att fiska lite, men ville hjälpa den som låg där, då jag inte såg någon trafik så valde jag att snabbt försöka ta mig till denna personen, men när jag körde på påfarten till motorvägen så frös min bild och då står det att jag blivit bannad för suntförnuft, jag ville bara hjälpa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. i ett emergency läge så kanske man gör saker utifrån det vanliga, men som det står i "§ 1.9 SUNT FÖRNUFT" så var det jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta var min första ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringa ambulans istället för att göra en fara för mig och andra genom att åka på elscootern till honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag skulle kunna ta med mig från denna bannen senare är att tänka efter innan jag agerar, och ringa till ambulans istället.

Har du läst våra regler? Ja

Jag väljer att neka dig då jag känner att du inte verkar ha tagit lärdom av din ban, även inte förstått innebörden i din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka