Nekad timpaa | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timpaa

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad heter du på discord? timpa#1472

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet är mellan 15-05 typ så jag kommer kunna va aktiv riktigt mycke om dagen ifall jag inte ska bort nån stanns så.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sedan 2021 tror jag för mitt föra dc konto blev hackat så vet ej rtiktigt men tror runt 2021 nån gång

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/timth/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-06-04%20115439.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. uppgiften som servervakt är att vara ansvars tagande och ha bra rp i sig. och man ska inte abuse sin sv roll tex som revva sig själv i ett scenario när man blivit nerskjuten. och sen ifall folk typ lallar på piren ska man kicka dom och ifall dom gör grövre grejer gör man en sv ban så att dom lär sig av sina misstag. och som sv kan mna va en förebild för medlemmar som vill bli servervakt så dp måste man visa att man är en bra servervakt med bra rp i sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill komma långt i unive och bli tex helper och då är det bra att börja som servervakt för att kunna bevisa att man är bra när man har lite mer makt och kunna hjälpa servern så att den blir bättre än vad den redan är. och sen vill jag bli det för jag är kommer lära många nya spelare hur man ska utveckla sin rp genom att tex skriva i /m ifall dom gör nå fel. och sen vill jag bli det för jag är väldigt ansvars tagande. och ifall mina kompisar tex gör nå fel så kommer jag kicka och banna dom ifall det behövs

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att abuse sin servervakt roll är tex att revva sin kompis ifall dom blivit nerskjuten tex eller om det händer mig i samma scenario eller om jag kickar dom för ingen ting eller bannar dom för samma sak

Nekad.
Anledning
: Har Servervakt redlist.

Du får ansöka igen 2023-08-21. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka