Accepterad Tim Hansen | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Hansen

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
16
Användarnamn: Tim Hansen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/timerbest123/edit/info

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: timhansen0511

Vad är din discord tagg? Tim Hansen#5534

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: Suntförnuft och PowerGaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kraschad med min bil och då låg jag inte tillräckligt länge på marken utan jag ställde mig då för snabbt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis Jesberg hade köp varsina bilar och då skulle vi testa vilken bil som var snabbast på motorvägen. Vi båda gasade på tills vi missuppfattade varandra och vi kraschade..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var både rätt och fel ban. För jag gjorde så man ska göra när man kraschar alltså ligga ner på marken, men jag kanske inte låg tillräckligt länge för att enligt staffen som bannade mig ska tyckte att det var realistiskt. Men enligt mig var det realistiskt att ligga kvar så länge jag gjorde. Så både rätt ban och fel ban enligt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag spelade på servern så gick jag till en och sa att jag var "ny på servern" man ska säga att man är ny i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att spela skadad längre och ligga längre nere på marken. Och istället för att ställa mig och gå till bilen skulle jag kunnat hukat mig till bilen så att det ser mer realistiskt ut för annars kanske staffen tolkade att jag var helt okej efter kraschen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte får ställa sig upp för fort och att man då ska ligga kvar på marken längre så att det inte blir några missuppfattningar. Efter det kan man istället för att ställa sig upp och gå till bilen kan man huga sig ner och gå till bilen så att man ser mer skadad ut. På detta sätt har jag lärt mig och det här ska inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka