Accepterad Tim Hansen | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Hansen

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
16
Användarnamn: Tim Hansen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/timerbest123/edit/info

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: timhansen0511

Vad är din discord tagg? Tim Hansen#5534

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: Suntförnuft och PowerGaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att polisen tyckte att jag drog från han och för han såg han att jag körde på något och sen bara fortsatta som inget hände. Alltså failed rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil förbi en polis vid bilfirman och då sa polisen något kom inte ihåg vad han sa men jag trodde iallafall att det inte var till mig så jag fortsatte åka. När jag då åkte iväg körde jag på något osynligt buggat för mig och antagligen såg han det som jag inte såg och det skvatt upp blod på bilen. Men så kollade och så var det inget. Alltså bugg antar jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju failed rp men det buggade för mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. först gången blev jag permanent bannad för jag sa att jag var ny på "servern" då sa jag att nästa gång ska jag istället säga jag är ny i staden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att stanna för polisen och inte köra som att inget har hänt när man har krockat. Men det var som sagt osynligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om man krockar ska man inte köra ifrån som inget har hänt och då skådespela att man kanske har ont. Och inte köra ifrån polisen fast att det var ett misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka