Nekad Tilin6262 | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tilin6262

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Timmie

Vad är ditt discord namn? Tilin

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Luca Salamovic och Luca är bara 22 år gammal. Luca gillar bilar, hans favorit bil är Bugatti Divo. Ibland på fritiden brukar Luca spela fotboll med sina kompisar. När Luca var liten gick han i Malmö FF. Luca har ett stort intresse för fotboll och han vill kanske börja spela fotboll igen. Luca vill börja jobba på en bil firma och göra folk glada med sina nya bilar. Lucas är blir lite trött på jobbet ibland, så då vill han göra något roligt. Så då kan han gå och spela lite fotboll med sina kompisar. Lucas är väldigt sociall är och snäll mot alla och han välkomnar alla snällt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska se till att alla har kul och tycker om mig. Jag ska skaffa vänner vara trevlig, jag kommer jobba inom sjukvården för har erfarenhet av de. Och då ska ja rädda liv😀

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha kul o man ska inte ba bry sig om att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja😀 rdm döda nån utan anledning vdm döda nån med bil kan alla regler som ja säger i muntliga intervjun

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har utforskat många servrar ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar bilarna ni har i Maria lisa 😅😀 tex Volvo 240 😀

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka