Accepterad Tilde | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tilde

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tilde

Vad är ditt discord namn? tildeweee

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Tilde Kristersson är en 22 årig tjej född 2002. Tilde hade en stabil uppväxt som ensambarn och är väldigt social av sig, trots att hon kan vara blyg till en början. Hon är inte rädd för att säga vad hon känner, men ibland kan hon prata innan hon riktigt tänker efter.
Tilde har tidigare jobbat som Sjukvårdare men har haft en paus från jobb under en period. Hon brann verkligen för det jobbet och tyckte mycket om att hjälpa människor, trots att alla patienter inte var särskilt trevliga.
Ett av Tildes intressen är bilar. Hon vet kanske inte så mycket om vad som faktiskt är där under motorhuven, men låter den gött och ser bra ut får den godkännt. En av hennes absoluta favoritaktiviteter är att köra runt sent på kvällarna och lyssna på musik, gärna rätt fort om det är lite avlägsna vägar.
Tilde är rätt så pedantisk av sig och vill att allt runt omkring henne ska vara organiserat och rent. Bilen ska vara tankad och städad invändigt och utvändigt, huset ska vara rent och organiserat, till och med telefonen ska vara organiserad...
Men avslutningsvis så är Tilde helt enkelt en glad och energisk tjej som gillar att träffa och lära känna nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå där jag gör scener som är roliga och bra för alla. Jag kommer även bidra med en väldigt unik rp där jag kommer rpa sjukvårdare. Jag har även en väldigt unik karaktär som har bra och roliga karaktärdrag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan göra scener som gör att motparten vinner. Tex om jag gör butiskrån så ger jag upp med flit. Men polisen får rolig rp och även fast jag inte vinner på scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag här läst reglerna. Exempel på regler RDM,VDM,SUNTFÖRNUFT,POWERGAMING,METAGAMING

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat Fivem sedan september 2023 på alla möjliga olika servrar, bland annat bryggeriet och nolife.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget särskilt, men du som läser detta får ha en bra dag! :D

hittar ej dig i unive discorden kan du skriva din rätta dc eller tagga mig i chatten

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka