Nekad tiger69240 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tiger69240

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KFC133769420/

Ditt Hex-ID: 11000011d248b7b

Vad är din discord tagg? Affe__

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: LUDDes ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag sköt vid piren, och det var verkligen en situation som gick överstyr. Jag hade ingen kriminell roll när jag gjorde det, utan jag agerade på ett sätt som var impulsivt och oöverlagt. Jag förstod inte riktigt konsekvenserna av mitt handlande på det sätt jag borde ha gjort. Jag sköt utan någon direkt anledning, utan att tänka på vad det skulle kunna leda till. Jag kanske inte var medveten om att detta var emot reglerna eller att det kunde skapa problem för andra. Det var ett beslut jag tog utan att förstå hela bilden, och jag inser nu att det var ett misstag."

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag att jag fortfarande hade kvar min kriminella roll, av någon anledning som jag inte riktigt kunde förstå då. Jag trodde att den skulle försvinna om jag inte agerade på samma sätt längre, men det visade sig att den låg kvar och jag var fortfarande bunden av reglerna och konsekvenserna för den. Jag valde ändå att fortsätta hänga med gänget och vara med dem, trots att jag egentligen inte hade någon anledning att agera på samma sätt som jag gjorde innan. Jag var fortfarande en del av det, utan att riktigt reflektera över varför jag fortsatte på den vägen. Jag tänkte inte på konsekvenserna och fortsatte agera som om inget hade hänt, även om jag egentligen visste bättre. En dag, när vi var ute tillsammans, hoppade jag ur bilen tillsammans med några andra, och vi började springa efter en kille. Jag var inte direkt förberedd på vad som skulle hända, och jag var i ett läge där impulser tog över mer än mitt sunda förnuft. I en stund av impulsivitet och utan att tänka klart, hamnade jag i en situation där jag faktiskt sköt. Jag inser nu, när jag ser på det i efterhand, att jag inte ens var nära honom. På bannen står det att det var vid piren, och när jag ser på klippet nu så förstår jag att jag verkligen inte var så nära honom som jag först trodde. Jag ville inte vara i vägen eller göra något skadligt, men situationen urartade snabbt. Jag var med gänget, och vi började agera utan att tänka på om det var rätt eller inte. Vi sprang för att komma närmare honom och utan att tänka på konsekvenserna av våra handlingar. Jag såg på videon efteråt och förstod att jag hade överreagerat. Det kändes som om jag var rätt nära situationen, men när jag tittar på det nu kan jag verkligen se att det var ett misstag. Jag var faktiskt där med ett gäng och gjorde något jag inte borde ha gjort, för jag hade inte rätt att agera på det sättet. När jag sprang efter honom utanför piren var jag inte ens i närheten av honom på det sätt jag först trodde. Jag handlade impulsivt och utan att verkligen tänka igenom vad jag gjorde. Jag var för fokuserad på att hänga med gänget och att vara en del av gruppen att jag inte reflekterade över vad som egentligen var rätt och fel i den situationen. Det hela kändes impulsivt och oöverlagt, och jag tänkte inte klart över konsekvenserna av mina handlingar. Jag inser nu att det var helt inkompetent av mig att skjuta just där och då. Jag trodde inte att jag var så nära den personen, men efter att ha sett på videon förstår jag att situationen var fel, både i mitt handlande och min bedömning. Jag ser nu att jag inte bara satte mig själv i en farlig situation, utan också alla runt omkring mig. Jag hade inte ens reflekterat över de potentiella konsekvenserna för dem som var i närheten. Det var en situation där jag verkligen inte tänkte igenom vad jag gjorde. Jag ångrar det djupt och vet nu att det inte var rätt att handla så. Jag lät impulser styra mig istället för att tänka klart och lugnt innan jag gjorde något. Jag var för fokuserad på att vara en del av gänget och bevisa något, men nu förstår jag att det var en dum och ogenomtänkt handling. Jag lär mig av mina misstag, och jag kan säga att detta verkligen inte kommer att hända igen. Jag kommer vara mer medveten om mina handlingar framöver och tänka mig för innan jag gör något impulsivt eller oöverlagt. Jag har lärt mig en viktig läxa om att tänka efter före och ta ansvar för de val jag gör. Jag vill inte vara den som sätter andra i fara eller agerar utan att tänka på konsekvenserna. Jag ska verkligen försöka bli bättre och aldrig göra ett sådant misstag igen. Jag kommer alltid vara mer medveten om vad mina handlingar kan leda till och vara noga med att ta ansvar för dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår nu att jag gjorde ett allvarligt misstag och att jag fick den bann jag förtjänade. Jag förstår att mina handlingar hade konsekvenser, och jag ser nu att jag bröt mot serverns regler och förlorade förtroendet från både administratörer och andra spelare. Det var ett impulsivt beslut som jag inte tänkte igenom ordentligt, och jag inser att det var helt fel av mig. Jag kan nu tydligt se att mina handlingar inte bara påverkade min egen spelupplevelse utan även de andra spelarna på servern, och jag vill verkligen be om ursäkt för detta. Jag vill inte vara den typen av spelare som ställer till problem eller orsakar konflikt för andra, och jag förstår nu att jag gjorde just det. Jag har haft tid att reflektera över mitt beteende och vad som ledde fram till det som hände, och jag vet att det inte var rätt. Jag tog ett beslut utan att tänka på konsekvenserna, och jag förstår nu att det inte bara handlade om mig utan även om de andra på servern. Jag förlorade deras förtroende, och det var något jag verkligen inte ville. Men nu när jag har fått tid att tänka och reflektera över det hela, känner jag att jag har lärt mig något viktigt. Jag inser att varje handling på servern har en påverkan på andra, och jag vill göra rätt för mig och återvinna det förtroendet jag har förlorat. Jag vill nu be om en ny chans att visa servern vilken förbättring jag har genomgått i min rollspelserfarenhet. Jag vet att det inte bara handlar om att säga att jag har förändrats, utan om att faktiskt visa det genom mina handlingar. Jag är fullt medveten om att jag har förlorat förtroendet, och jag förstår att det är något jag måste arbeta för att återfå. Jag har lärt mig vikten av att följa reglerna och vara respektfull mot andra spelare, och jag lovar att jag kommer att ta ansvar för mina handlingar i framtiden. Jag vill verkligen bidra till en positiv spelupplevelse för alla på servern och vara en ansvarsfull och respektfull spelare. Jag har reflekterat mycket över mina misstag, och jag inser nu att om jag hade tänkt efter före, skulle jag inte ha agerat på det sättet. Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt tidigare beteende och den negativa påverkan det hade på servern och dess medlemmar. Jag förstår nu vikten av att följa reglerna och tänka på hur mina handlingar påverkar andra, och jag vill visa att jag har lärt mig av mina misstag. Jag ber er ge mig en ny chans att bevisa att jag har förändrats och att jag verkligen kan bidra positivt till servern. Jag lovar att jag kommer att respektera reglerna och göra mitt bästa för att skapa en bra och rolig upplevelse för alla spelare. Jag vet att förtroende inte återfås över en natt, men jag är villig att arbeta hårt för att visa att jag är en bättre spelare nu. Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans att bevisa detta och att ni ser att jag är seriös i min önskan om att förbättra mig. Jag ber om ursäkt för allt det som hände, och jag lovar att jag kommer att göra mitt bästa för att se till att det inte händer igen. Jag förstår nu att det inte bara handlar om mig, utan om att vara en del av en gemenskap och skapa en bra och rolig upplevelse för alla. Jag hoppas att ni kan ge mig den andra chansen och att jag får möjlighet att visa er att jag har lärt mig av mina misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft några permanenta bannlysningar tidigare, och jag inser nu att det var ett resultat av mitt oerfarna sätt att spela när jag var ny till RP. Vid den tiden hade jag inte tillräcklig förståelse för många av de regler som styrde spelet och gemenskapen. Jag var inte medveten om alla de subtiliteter som är viktiga för att kunna skapa en bra och respektfull rollspelsupplevelse för alla. Eftersom jag var ny, gjorde jag en del misstag som jag nu förstår var onödiga, och jag ser nu att det var de misstag som ledde till att jag fick mina bannlysningar. Jag var inte tillräckligt uppmärksam på hur mina handlingar påverkade andra spelare, och jag agerade impulsivt utan att tänka på konsekvenserna.

Men sedan den tiden har jag verkligen arbetat på att förbättra mig. Jag har tagit mig tid att sätta mig in i reglerna ordentligt, och nu kan jag alla regler utan problem. Jag har lärt mig deras betydelse och förstått varför de finns där, vilket har gjort att jag kan agera mer ansvarsfullt och respektfullt i spelet. Jag har verkligen utvecklats som en rollspelare och känner nu att jag kan bidra till en mycket mer positiv och välkomnande spelmiljö för alla. Jag har lärt mig att skapa en bättre och mer realistisk roll, att samarbeta med andra spelare på ett mer respektfullt sätt, och att tänka på de långsiktiga konsekvenserna av mina handlingar innan jag agerar.

Min rollspelsupplevelse har blivit mycket bättre, och jag känner att jag nu har den erfarenhet och kunskap som behövs för att kunna spela på ett sätt som både jag och andra kan ha roligt med. Jag är mer medveten om hur viktigt det är att följa serverns regler och att vara en god förebild för andra spelare. Jag har också förstått vikten av att vara tålmodig och respektfull i mina interaktioner med andra, och jag har verkligen lagt ner mycket tid på att förbättra min förmåga att hantera olika situationer på ett vuxet och ansvarsfullt sätt.

Jag är stolt över hur långt jag har kommit, och jag känner att jag har utvecklats enormt både som rollspelare och som medlem i den här gemenskapen. Jag vill verkligen visa att jag har lärt mig från mina tidigare misstag och att jag har blivit en bättre spelare. Jag hoppas att ni kan se att min RP har förbättrats avsevärt, och att jag nu är mer medveten om vad som krävs för att vara en ansvarsfull och positiv spelare på servern. Jag är tacksam för den erfarenhet jag har fått och ser verkligen fram emot att kunna bidra till en bättre och roligare upplevelse för alla, om jag får den chansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag förstår nu att jag gjorde ett allvarligt misstag och jag är verkligen ledsen för hur jag hanterade situationen. Jag borde verkligen ha tagit konsekvenserna när jag förlorade min kriminella roll istället för att försöka fortsätta agera på samma sätt som tidigare. Jag ser nu att det var helt fel av mig att inte respektera reglerna och att inte agera mer ansvarsfullt. Jag borde ha förstått att jag inte skulle ha agerat så impulsivt och att jag inte skulle ha skjutit någon, särskilt inte vid piren. Det var ett totalt misstag från min sida, och jag inser nu att jag satte mig själv och andra i en farlig och onödig situation. Jag kan verkligen inte nog betona hur ångerfull jag är för detta, och jag vill verkligen be om ursäkt för min handling. Jag förstår att mina handlingar inte bara påverkat mig själv utan även andra spelare och servern som helhet. Jag ser nu att jag borde ha stoppat mig själv innan jag gjorde något så ogenomtänkt, och jag borde ha accepterat att jag förlorade min kriminella roll och inte försökt agera som om ingenting hade hänt.

Det var verkligen inte rätt av mig att ta den vägen, och jag borde ha förstått att jag inte hade rätt att göra vad jag gjorde. Jag borde ha tagit ett steg tillbaka och accepterat konsekvenserna av min förlust av rollen på ett mer moget sätt, istället för att låta impulser styra mig. Jag förstår nu hur viktigt det är att tänka igenom sina handlingar innan man gör något, och jag känner verkligen att detta var en lärdom som jag kommer bära med mig. Jag vill verkligen inte vara den typen av spelare som ställer till problem eller orsakar oreda på servern, och jag vet att det jag gjorde inte var något som någon förtjänar att uppleva. Jag känner så stark ånger över vad jag gjorde, och jag vill verkligen att ni ska veta att det aldrig kommer att hända igen. Jag lovar att jag nu har lärt mig min läxa och att jag kommer vara mycket mer ansvarsfull i framtiden.

Jag inser nu att det inte bara handlar om att be om ursäkt för vad jag gjort, utan också om att bevisa att jag har förändrats och att jag verkligen har förstått allvaret i mina handlingar. Jag vill verkligen visa att jag har utvecklats som spelare och att jag inte längre kommer att agera på samma impulsiva sätt. Jag vill vara en positiv del av servern och bidra till en bra och rolig upplevelse för alla spelare, och jag hoppas att ni kan ge mig en chans att visa att jag har blivit en bättre och mer ansvarsfull spelare. Jag kommer alltid att tänka efter före och vara medveten om de långsiktiga konsekvenserna av mina handlingar. Jag vill inte bara spela för mig själv, utan för alla andra på servern också, och jag hoppas att ni kan se att jag verkligen har förändrats och lärt mig av mina misstag.

Jag är verkligen ledsen för vad jag gjorde, och jag hoppas att ni kan ge mig en chans att visa att jag kan vara en bättre spelare nu. Det kommer aldrig att upprepas, och jag vill verkligen göra rätt för mig själv och för servern. Jag förstår nu att jag måste visa med mina handlingar att jag har lärt mig av mina misstag, och jag är villig att göra det arbetet för att få förtroendet tillbaka. Jag hoppas att ni kan se att jag har tagit mitt ansvar och att jag nu verkligen förstår vad som krävs för att vara en ansvarsfull spelare på servern. Jag ber om ursäkt en gång till, och jag lovar att detta aldrig kommer att upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag förstår nu att jag gjorde ett allvarligt misstag, och jag är verkligen djupt ledsen för mina handlingar. Jag borde verkligen ha tagit konsekvenserna när jag förlorade min kriminella roll, istället för att försöka fortsätta på samma väg och agera som om inget hade hänt. Det var ett impulsivt och ogenomtänkt beslut som jag nu ser var helt fel. Jag borde ha förstått att när jag förlorade min kriminella roll, var det min ansvar att acceptera det och inte försöka agera som om jag fortfarande hade den rollen, särskilt inte genom att skjuta någon, och absolut inte vid piren. Jag inser nu att det var en farlig situation både för mig och för andra spelare, och jag sätter verkligen stort värde på att förstå vad som gick fel och vad jag borde ha gjort istället.

Jag skulle ha stannat upp och tänkt på konsekvenserna innan jag gjorde något, istället för att låta mina impulser styra mig. Jag borde ha accepterat att jag förlorade min kriminella roll och anpassat mitt spel och mina handlingar därefter. Det var inte rätt av mig att fortsätta i en situation där jag egentligen inte hade den rättigheten, och jag ser nu att jag borde ha tagit ett steg tillbaka, funderat på mina val och försökt att istället hitta ett annat sätt att spela utan att bryta mot reglerna eller sätta andra spelare i riskfyllda situationer. Jag hade helt enkelt inte rätt att agera på det sättet, och jag borde ha visat mer respekt för både reglerna och andra spelare.

Det jag nu har förstått är att jag inte bara behöver be om ursäkt för mitt misstag, utan jag måste också visa att jag har lärt mig och förändrats. Jag vill verkligen be om ursäkt för mina tidigare handlingar och för den påverkan de hade på servern och gemenskapen. Jag har lärt mig vikten av att alltid tänka på konsekvenserna av mina handlingar och att vara medveten om hur mina val påverkar andra, och jag lovar att detta aldrig kommer att upprepas. Jag vill visa att jag har utvecklats och blivit mer ansvarsfull, både i mitt rollspel och i hur jag interagerar med andra spelare på servern. Jag förstår nu att jag inte kan bara be om en ny chans – jag måste bevisa det genom mina handlingar, och jag är villig att göra det arbetet. Jag kommer att tänka på varje beslut jag tar och vara mycket mer medveten om de långsiktiga effekterna på min egen spelupplevelse och andras.

Jag vill verkligen vara en positiv del av servern och bidra till en rolig och respektfull gemenskap, och för att göra det vet jag att jag måste tänka bättre och vara mer ansvarsfull i framtiden. Jag lovar att jag kommer att tänka för mig själv mycket mer noggrant framöver och se till att mina handlingar alltid är i linje med reglerna och vad som är rätt. Jag kommer att visa med mina handlingar att jag har lärt mig från mina misstag och att jag verkligen respekterar de regler och normer som finns på servern.

Om jag kunde göra om det, skulle jag inte ha skjutit någon, och definitivt inte vid piren. Jag skulle istället ha accepterat att jag förlorade min roll, tagit ett steg tillbaka och funderat på hur jag skulle kunna förbättra min spelstil och mina val framöver. Jag skulle ha agerat med mer respekt för servern, för andra spelare och för mig själv. Jag förstår nu att det handlar om att vara en ansvarsfull spelare, och jag har lärt mig min läxa. Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans att bevisa att jag har förändrats och att jag kommer att vara en bättre och mer respektfull spelare i framtiden.

Jag vill verkligen be om ursäkt för vad jag gjorde, och jag hoppas att ni ser min uppriktiga ånger och viljan att bli bättre. Jag kommer att göra mitt bästa för att aldrig upprepa detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka