Nekad Tichaan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tichaan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810200393/

Ditt Hex-ID: jag hittar inte min Hex ID

Vad är din discord tagg? Tichaan_1991

Vem var det som bannade dig? jag vet inte

Bild på banmeddelande: IMG_3285.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? antagligen för jag körde på han som lämnade inte mig ifred

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är helt ny, jag respekterar reglerna 100%, jag är streamer, det var en ung kille som var inne på min live och han följde efter mig hela tiden, han hade inget respekt när han pratade med mig, han hoppar in i min bil, jag har bett han många gånger att hoppa ut från min bil och lämna mig ifred, men det gjorde han inte, han ville bara att han röst ska komma in på min live och han började svära, jag visste inte hur jag skulle bli av med honom eller få honom ut från min bil, därför jag körde på honom och jag ville bara köra därifrån för att bli av med honom, jag tror det var samma kille föra veckan han gjorde likadant fast dom körde på mig med bil och slog ihjäl mig, jag kunde inte göra nånting tbx, och det var ingen staff som unde hjälpa mig, jag är 33 år gammal, jag har inte ens lust hålla på så som dom håller på med mig, jag vet inte deras namn jag ve inte vilka det är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt jag är ny jag vet inte hur jag kan få hjälp vid såna situationer

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare ban var mina första dagar det var då när jag frågade mina vänner vilken knap ska jag trycka på för att äta mat, men nu har jag lärt mig hur man ska prata

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nästa gång Jag bara ignorerar dom, om dom lämnar inte mig ifred så kontaktar jag polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag förstår man får inte använda sitt fordon som ett vapen, men varför gör dom andra det mot mig?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka