Accepterad Thomas113 | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweyard2d

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas Sjöström

Vad är ditt discord namn? sweyard2d

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Ström

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, prat vänlig och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är uppvext med sina föreldrar i ett uttsatt område men har har då haft ett normalt liv fast de va uttsatt och han där efter ville bara leva sitt liv som alla andra och få jobb eller en framtid överlag. Hans mål är att leva sitt liv, skaffa nya vänner och att ha kul!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer delta med en realistisk samt bra rp, kommer meddela till staff om någon bryter mot en regel. Om jag bryter mot reglerna ljuger jag inte och säger att jag inte gör det, kort sagt. Om jag gör fel tar jag det på mig och kommer inte säga att någon annan utan att jag kommer gå med på mina konsekvenser för mina regel brott.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att ha roliga scenarion och att man ska låta alla att ha en chans att vinna samt att man ska kunna ta att man kan förlora så man inte blir sur om man förlorar ett scenario. Jag tycker att detta är viktigt om man ska ha en bra rp på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming två är att man spelar för makt och pengar och bara har det i huvudet, Meta gaming är att man tar saker från tex en live och tar det till sin karaktär och börrjar rpa på de.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka