Accepterad Thomas.Ö | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wazzy

Icke Medlem
Meddelanden
220
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198937470049/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jimmie.Åkesson.Hellcase.Com

Vad är din discord tagg? THOMAS#2112

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare, Lootar på greenzone.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var vid Gunillas och då kom det en kille och körde på en annan spelare framför Gunillas. Jag lootade den på körda spelaren för att kolla om han hade något som var värt mycket och isåfall skulle jag skjutsa honom till sjukhuset så att dem inte försviner. Jag trodde också att Greenzone gäller bara i byggnader och den döda personen låg framför Gunillas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det börja med att jag var vid Gunillas för att kolla på en Rs6 2016. När jag var där fick jag en ny vän. Vi både cyklade runt framför Gunillas därför att vi hade tråkigt och den Rs6 som jag ville ha var inte där. Efter att vi körde runt där i ungefär 5 minuter så gick min nya vän i en bil. Han hade köpt ratt och pedaler för inte så länge sedan så han ville testa om dem funka på FiveM. Det gick men tyvärr råkade han gasa fram och köra på en spelare framför Gunillas. Då gick jag och loota den döda spelaren och såg att han hade vapen. Jag blev och tänka på att det är RP och i riktiga livet får man inte använda vapen så dog skott och en Micro-SMG från honom innan han logga ut som jag tror man borde få ban för. Jag ville ge Micro-SMG till polisen men innan jag gjorde det så sprang jag till vattnet och ville testa ta fram den eftersom att jag har aldrig sätt ett vapen i FiveM så jag var nyfiken. Efter att jag inte kunde ta fram det frågade jag om min kompis kunde testa men det gick inte häller för honom. Tillslut så kom Ax3l och sa att vi skulle gå in i support och prata. Vi båda va ärliga och sa sanningen men vi blev ändå anklagade för att ljuga om det. Efter att vi prata lite sa han att vi skulle gå in på FiveM och ge tillbaks allt, vi gjorde det. Då fick jag ban för lalla och lotta i greenzone i 15 dagar och min kompis fick RDM och VDM i 9 dagar som är också lite konstigt att han fick kortare än mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var inte felaktig ban. Jag är delägare på Vianor och jag har många video klipp av folk som lottar mig och slår ner i Vianor lokalen men inget händer när jag reportar dem. Jag tycker att han kunde ha get oss en till chans eftersom att han blev dödad på grund av att min kompis tröck på fel pedal och jag trodde att greenzonen är bara i byggnader.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick en ban länge sedan efter att jag gick in i en Ambulans och körde runt. Då hade jag ingen WL men nu har jag det och tar RP alvarligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde helt enkelt hjälpt honom eller gått där ifrån eftersom att det var minst 4 personer där som kunde hjälpa honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska aldrig loota och bara rädda dem direkt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka