Nekad thhbngvfh | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thhbngvfh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 1100001364fcc1b

Vad är din discord tagg? 3 saker som e lite suS#2560

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 19 dagar och 29 tim

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatloggin

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel och tänkte inte efter vad jag gjorde, jag och min kompis lanar och vill värkligen spela med han. jag ska skärpa mig men det var förståligt att ni banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb i rs6 skratta åt mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig för att jag gjorde fel och ska inte göra om det, det var mot REGLERNA.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång lura en staff mig så då var det inte så kul, dom sa saker jag skulle göra och skratta åt mig. Fillip320 sa att jag skulle bli unbannad och så så sen blev det bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, läst på om reglerna innan jag starta spelet. Inte bryta mot reglerna och va snäll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja massor, det var verkligen inte okej och jag ska skärpa mig. Jag ska inte förstöra för andra spelare. Så jag förstår att det var en såklart ban. Vad serven kräver av mig som spelare och vad man ska gå efter combatloggin och spela spelet som man ska spela det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka