Nekad TheTweakedBullet | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tag1

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygg hansa biträdande chef

Vad heter du IRL? Leo

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? ca 155

Varför vill du just bli chef på det jobbet? ör det är roligt att ha ett service jobb, och jag såg att chef jobbet är ledigt. känner att det behöver bli en förändring i hur ofta folk jobbar på trygg hansa. har märkt en kraftig frånvaro från trygghansas sida ett tag nu och jag känner att det ska bli en ändring på det så

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har var varit kund där ibland ofta och har sett hur det går till när de jobbar och därför har jag lärt mig hur jag ska agera och hjälpa kunderna på bästa sätt.

Berskiv din karaktär? är service minded, gillar bilar, är 22 år och man. har jobbat som både sjukvårdare, vianor och postnords bud, men jag har aldrig känt att det är rätt för mig så jag är ute efter att testa och hjälpa så många jag kan med olika saker, gillar att hjälpa folk. älskar att köra bil.

Hur ofta kommer du vara inne? de flesta vardagarna mellan 16-20, och ofta mellan 09-21 på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej kör inte på andra serverar

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka