- Meddelanden
- 92
- Reaction score
- 16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/11proBro/home
Ditt Hex-ID: 11000013d51701b
Vad är din discord tagg? [3-3114] Torpeden T eller det riktiga (A. Operation Rimfrost#0029)
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit avstängd för: kör sjukhus forodn !"
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade inte hunnit fått på mig sjukvårdarkläderna. han viste väll inte att jag var sjukvårdare...
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en person drog ur mig ur bilen snodde min privata bil precis utanför sjukhusgaraget, så jag tog fram en ambulans och åkte efter sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban, men från och med nu kommer jag bara ha på mig sjukvårdar kläderna så att detta inte händer igen. han som snodde min bil borde bli bannad enligt dessa regler: § 4.8 Stöld av fordon
Stöld av fordon får endast ske ifall det inte är någon civil i närheten som ser det. Det är helt oacceptabelt att göra en stöld av fordon på områden med folk omkring, eller med ägaren av fordonet i närheten. Använd alltid sunt förnuft vid stöld av fordon.
efter som att jag inte snodde ett tjänstefordon eftersom att jag jobbar åt dem...: § 4.9 Stöld av tjänstefordon
Det är inte okej att sno tjänstefordon. Varken om det är någon som ser det eller ej. Det kan vara okej att ta tjänstefordon vid stora scenarion. Men då måste det ske med sunt förnuft och det är upp till staffs att döma.
vet inte hur han lyckades dra ur mig ur bilen så vitt jag vet så går inte det...
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? haft på mig sjukhus kläder hela tiden när jag är inne på servern.
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer aldrig byta från mina tjänstekläder.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013d51701b
Vad är din discord tagg? [3-3114] Torpeden T eller det riktiga (A. Operation Rimfrost#0029)
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit avstängd för: kör sjukhus forodn !"
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade inte hunnit fått på mig sjukvårdarkläderna. han viste väll inte att jag var sjukvårdare...
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en person drog ur mig ur bilen snodde min privata bil precis utanför sjukhusgaraget, så jag tog fram en ambulans och åkte efter sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban, men från och med nu kommer jag bara ha på mig sjukvårdar kläderna så att detta inte händer igen. han som snodde min bil borde bli bannad enligt dessa regler: § 4.8 Stöld av fordon
Stöld av fordon får endast ske ifall det inte är någon civil i närheten som ser det. Det är helt oacceptabelt att göra en stöld av fordon på områden med folk omkring, eller med ägaren av fordonet i närheten. Använd alltid sunt förnuft vid stöld av fordon.
efter som att jag inte snodde ett tjänstefordon eftersom att jag jobbar åt dem...: § 4.9 Stöld av tjänstefordon
Det är inte okej att sno tjänstefordon. Varken om det är någon som ser det eller ej. Det kan vara okej att ta tjänstefordon vid stora scenarion. Men då måste det ske med sunt förnuft och det är upp till staffs att döma.
vet inte hur han lyckades dra ur mig ur bilen så vitt jag vet så går inte det...
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? haft på mig sjukhus kläder hela tiden när jag är inne på servern.
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer aldrig byta från mina tjänstekläder.
Har du läst våra regler? Ja