Nekad TheTaztic | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheTaztic

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993549302/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin

Vad är ditt discord namn? TheTaztic#0711

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl persson och är uppväxt på en farm ute på landet. Han härstammar från en fin familj med omtänksamma och snälla föreldrar och har 3 syskon en bror och två systrar. Min karaktärs intressen är: Bilar, gaming, parkour, martial arts och djur. och min kärakter är en väldigt hjälpsam, omtänksam och har mycket sympati för andra och har en idealisk/osjälvisk personlighet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Om jag skulle bli medlem på Unive så skulle jag till ex bidra med att utveckla servern, skaffa bättre jobb som bidrar med att hjälpa folk och göra staden till en bättre och säkrare plats för medborgarna och det hjälper för att höja min RP nivå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycket att Unive har något som många andra servrar inte har som till ex ett stort hjälpsamt community och staffs som har hjälpt mg med mycket saker som jag uppskattar.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på mycket streamers när dom spelar Unive och dom tipsade servern så jag prövade och kännde att Unive är den perfekta servern för mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att vara en snäll bidragade faktor till att staden ska bli en bättre plats och bli ihågkommen som en person som är snäll, omtänksam och hjälpsam.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att skaffa bättre jobb och att bidra med en bra utveckling av servern och som sagt bidra till att göra staden säkrare och en tryggare plats att leva på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag spelar endast på Unive för att jag tycker att det är en server som jag vill fokusera 100% på
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top