Accepterad TheQuartz! | Medlem ansökning [Darksiqe & Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheQuartz!

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? thequartz#3084

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Valter Olsson föddes år 1945 i en liten by i norra Sverige. Han växte upp i en enkel miljö där familjen levde nära naturen och arbetade hårt för sitt uppehälle. Trots de ekonomiska utmaningarna lärde sig Valter tidigt vikten av arbetsmoral och envishet, egenskaper som skulle prägla honom genom hela livet.

Som ung man valde Valter att följa i sina föräldrars fotspår och arbeta inom skogsbruket. Han trivdes bland träden och lärde sig allt om skogens alla skiftningar och nyanser. Trots de hårda arbetsförhållandena och det ibland ensamma livet i skogen fann Walter en sorts frid i sitt arbete.

När han var i tjugoårsåldern träffade Valter kärleken i form av en ung kvinna vid namn Anna. De gifte sig snart och började bygga sitt eget lilla hem mitt ute i skogen. Tillsammans fick de en son som de namngav Clas. Valter och Anna satsade all sin kärlek och omsorg på att uppfostra och utbilda Clas, och de delade många glädjefyllda stunder som familj.

Walter fortsatte att arbeta inom skogsbruket och blev med tiden en respekterad och erfaren skogsarbetare i byn. Han lärde sig att anpassa sig till de förändringar som skedde inom branschen och tog även på sig rollen som mentor för yngre skogsarbetare som sökte hans visdom och erfarenhet.

När Clas växte upp valde han att följa i sin fars fotspår och arbeta inom skogsbruket. Han var stolt över sin fars arbete och lärde sig allt han kunde från honom. Clas gifte sig också och fick en son som de namngav Hugo. För Valter var det en glädjefull upplevelse att se sitt barnbarn växa upp och lära sig känna samma kärlek till skogen som han själv hade.

Nu flyttar Valter till en ny stad med sitt barn och barnbarn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rolig personlighet vilket gör till roliga långa scenarion för alla deltagande. Har inte winmentality vilket gör att båda sidorna alltid kommer ha kul i scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta är en del jag nämnde på frågan över. Scenarion handlar inte om att vinna, de handlar om att ha kul. Så de är inte så viktigt att vinna ett scenario, vilket gör att det blir mycket roligare för motparten om han/hon vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag gillar att man inte får loota random folk, samt att det finns hastighetsbegränsningar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har hållt på mycket med rollspel dem senaste åren och har drygt över 1000 timmar. Även varit admin på 3 servrar så har en del erfarenhet därifrån

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tänker jag fick med det mesta i min karaktär:)

Godkänd muntlig intervju, praktiska delen kvar!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka