Accepterad TheoWM | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theowm

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Användarnamn: TheoWM

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxichef

Vad heter du IRL? Theo

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 800

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har tidigare arbetat hos taxibolaget och då tyckte jag det var enormt kul. Jag tycker om yrket eftersom att det är bland de mer sociala jobben som finns och då multistaden har en så pass stor och trevlig spelarbas bidrar det ännu mer till att göra det till ett underhållande yrke. Jag känner även att jag kan ta hand om chefsrollen väl och ha ett taxibolag som kan drivas framåt med aktiva och trevliga anställda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har tidigare varit taxichef en gång under en 4 veckors period. Har även varit anställd i 3 veckor.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Theo Milovic och är 27 år gammal. Mycket intresserad av juridik och fordon. Är mycket trevlig, social och ekonomiskt driven. Är alltid ute efter pengar men anser att det ska tjänas på ett lagligt sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? Brukar vara inne i princip varje dag i veckan i några timmar och siktar på att fortsätta så.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja, absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka