Nekad theolind20 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theolind20

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? theo2010._.

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rickard bohlin 2000-10-22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,skötsam,rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär har haft en dålig uppväxt, hans pappa va i ett missbruk när min karaktär föddes och hans mamma hade ont om pengar, Rickard började va med dåliga personer dom han började umgås med erbjöd han pengar om han började sälja droger åt dem dåliga personerna. Rickards framtidsplaner är att överleva och lämna gänget för alltid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp seriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska rpa för sin egna skull och vinning utan man ska även inkludera motparten och se till att den andra sidan också har möjöighet till att få en bra rp upplevelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag var ny här så fjantade jag på rp och inte tog det seriöst.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och vdm (rdm innebär att man dödar nån utan nått bak liggande senario) (vdm innebär att man använmder bilen som ett vapen t.ex kör över folk)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? skötsam grabb med ett seriöst rp

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka