Accepterad Theo69 | Whitelist ansökning [Alex - Goggle] [Tildizzz] [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Theo69

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Theo69

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Eskeiiiiiit/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? theo#4695

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär har albanskt ursprung men har bott i sverige 25 år med min bror, Jag är en ganska lång kille som tänker frammåt och är 32 år gammal . Min karaktär är positiv och snäll och jag kan hålla lugnet i jobbiga situationer. När jag var 7 år gammal flyttade jag och min bror till Sverige för att vi var jagade i kosovo, vi flyttade till denna stad för att börja om på nytt och få en nystart på livet. på min fritid så brukar jag mecka och köra bilar då jag finner det väldigt intressant hur bilar fungerar. Ett intresse jag har är att laga albansk mat till mina svenska vänner då dem tycker jag är väldigt bra på att laga mat.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är så trött på rdm och serverar som inte har whitelist, folk springer runt och skjuter hela tiden utan att tänka. jag har dött flertal gånger utav rdm och det är så störigt. Vill därför gå med i denna server med whitelist för att spela en mer seriös rp roll och verkligen ha kul när jag spelar. Jag kommer alltid följa regler och försöka hjälpa till för att servern ska bli större. Jag bidrar med positiva vibbar till alla i stan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför just jag vill bli whitelistad på denna server är för att det blir mer seriös rp än vad det hade blivit om det inte var whitelist. Sen är det lättare att kommunicera då det är en svensk server

Hur många timmar har du på FiveM? 52 timmar

Hur hittade du Multistaden? Det var en kompis till mig som rekomenderade servern. han har inte spelat på den men han säger att den verkar bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har blivit bannad på en annan server då min kompis blev skjuten helt utan anledning så då skjöt jag honom och blev därav bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har nyligen spelat på blood life rp, men vill testa en whitelistad server för det verkar bättre

Tillbaka