Nekad Theo0908 | Medlem ansökning [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo0908

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? ThEo#2684

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andre Petterson Och han gillar att åka bil och hänga med kompisar. Andre han föddes i sverige och hans föreldrar behövde åka iväg och vara med i krig, Och Andre var hemma själv och så knackar det på dörren och det var en polis som sa att hans föreldrar hade dött. Andra gillar Bilar. Andres dröm jobb är att bli polis han kan mycket om poliser och vad dom gör. Andre gillar att hänga med kompisar för att han brukar alltid vara ensam, men när han hittar kompisar så blir han glad.
Andre är alltid laglig och bryter aldrig mot lagen. Om han bryter mot lagen så är de om han måste hjälpa en kompis som är i fara då kanske han kör mot rött och kör fort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP, mycket bra energi men ändå bra seriöst. Jag kommer göra roliga och utdragna scenarion under min tid här på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för ett part.

Hur hittade du Unive? jag sökte på SWE för att spela på en bra server, och mina kompisar sa att unive var en bra server att spela på så jag började spela på den.

Nekad, Utveckla "Berätta om din karaktär"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka