theman1208
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? auto experten
Vad heter du IRL? isaac
Vad heter du på discord? svampbob#1212
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer va aktiv jätte mycket försöka få jobbet att fungera va snäll mot kunderna och alla anställda men jag vill att det ska skärpas på jobbet att man inte får jobba svart osv men självklart laga sin egna bil men jag har inte direkt några erfarenheter på jobbet förutom att jag har jobbat på auto förut osv
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på auto experten förut så vet ju hur man full trimmar och allt sånt men kan inte så mycket motro delar osv men håller på att lära mig
Hur ofta kommer du vara inne? jätte ofta
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara denna
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? isaac
Vad heter du på discord? svampbob#1212
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer va aktiv jätte mycket försöka få jobbet att fungera va snäll mot kunderna och alla anställda men jag vill att det ska skärpas på jobbet att man inte får jobba svart osv men självklart laga sin egna bil men jag har inte direkt några erfarenheter på jobbet förutom att jag har jobbat på auto förut osv
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på auto experten förut så vet ju hur man full trimmar och allt sånt men kan inte så mycket motro delar osv men håller på att lära mig
Hur ofta kommer du vara inne? jätte ofta
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara denna
Har du läst våra Regler? ja