Accepterad TheMagician | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheMagician

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? goat.8

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: El Patron

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? driftig skytt fordonsexpert

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter El Patron och är 25 år gammal, uppvuxen och född i en mindre förort utanför helsingboirg. Tillsammans med sin mor och far samt hans 3 äldre syskon. Patron är en eldsjäl som vill göra mer för samhället, han brinner för dem viktiga frågorna i livet och har en stor ambition om att lyckas inom det uniformerade yrket. Hans största intresse är Jakt&skytte, efter att ha vunnit ett flertal tävlingar inom genren är numera en av sveriges främste skytteutövare. patron är en väldigt lojal och pålitlig person, han sätter högt värde på lojalitet och respekt. Och anser att det är viktigt med mål i livet och ha en passion för det man gör. Framtida planer för patron är att starta firma inom fordon för att i slutändan kunna försörja för sina nära och kära

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har Rpat under ett par års tid och vet hur man kan skapa en del intressanta scenarion, Jag tar det på en väldigt seriös nivå och kan som sagt bidra till väldigt roliga och häftiga scenarion. Kommer även vara engagerad i servern och bidra med all hjälp som behövs. är en väldigt aktiv spelare så på det sättet kommer jag att bidra till Unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att göra ändringar för att alla ska ha det bra. Det ska vara kul att gå i staden samt att nivån ska hållas hög. Det är en seriös server vilket borde visas på både ett seriöst och hållbart RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja lootade en kille när han va död kommer aldrig hända igen och dödade en vän på öppen plats men fick lära mig man ej kunde göra så

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Olika saker, tex som att man ej använder bilar som "vapen" man talar innan man agerar så där är utvecklad och allmänt roligare RP och ets

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, spelat på unive vid flera olika tillfällen innan, sen har livet kommit i mellan så man tyvärr inte kunnat spela som man vill. Jag älskar att spela och skapa långa och roliga scenario.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till! (ändrad)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka