Nekad The_wolfe987 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The_wolfe987

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? EdwinEddie

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Noah Ek

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig,respektfull,rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs blev mobbad när han var liten sen har han alltid velat belevat polis. Min karaktär vill bli polis för att göra en trygge miljö.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en god miljö för all som rp jag vill göra att all får sin röst hörd och att hjälpa all som behöver hjälp med sina problem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ger motparten RP att jobba med, accepterar rimliga konsekvenser och undviker powergaming eller metagaming. Målet är att scenariot ska bli kul och rättvist för båda, även om ni är “fiender” i spelet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har fått en staff varning för att jag har jobbat men jag kunde inte utföra en arbete för det var något anat där i stället

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? c-loging, RMD, VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker att försenar det för jag vill hjälpa alla som har frågor.

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: bakgrund och framtidsplaner

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!```

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka