Accepterad TH3LL | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TH3LL

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? TH3LL#7765

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2002

Berätta om din karaktär. El Chorro föddes i en liten mexikansk by i ett litet hus med sin mamma och sina 2 bröder. El Chorro var den yngsta och såg väldigt mycket upp till sina bröder som var mekaniker men tyvärr även lite kriminella sidan om för att kunna försörja sin familj då deras mamma inte jobba och deras pappa satt i fängelse. El Chorro hängde mycket med sina bröder på dagarna och var med dom i verkstan för att sedan komma hem till sin mamma som hade lagat god mat till honom. Mammas matlagning var det bästa El Chorro visste. När El Chorro var 10 så flyttade familjen till Sverige, (Helsingborg) för att få bättre möjligheter men med en mexikansk bakgrund så blev det tufft. El Chorro är en pigg o glad karaktär med en skön personlighet som älskar att glida runt och prata med folk så att lära sig svenska språket och få kompisar var inga problem, nu har han hopp om att en dag få sin egen verkstad och hålla på med bilar och försöka inte hamna på fel spår som hans bröder gjorde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra till realistisk professionalitet och en karaktär som följer serverns regler. Samt en energigivande karaktär som bidrar till en härlig stämning!
Även rapportera ev regelbrott osv eller buggar. Visa respekt mot andra och Admins

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man aldrig ska spela för att vinna scenario utan att man ska spela för att skapa roliga och långa scenarion där båda parterna gynnas. Tex att om jag blir siktad på med vapen så ska jag lyda order under kommandon och inte spela hjälte för att rädda mig själv eller mina grejer jag har på mig genom inte gå emot personens kommando, dvs skjuta tillbaka eller inte lyssna osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja absolut det finns ju dom klassiska grundreglerna tex RDM vilket är att man inte får döda eller slå någon utan giltig anledning, sen har vi även korruption vilket under normala omständigheter inte får ske för att inte skada stadens ekonomi. Kriminalitet är ej tillåtet i blocket, annonsering eller twitter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? inte jätte mycket, har kört mer förr men inte lirat på ett tag, men har några timmar inom rollspel!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte mer än att jag hoppas på att bli medlem på Sveriges största Fivem server och hoppas jag kan bidra med roliga scenarion!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka