Dubbelpost TFS_CS0NKA | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Länk till din steam profil: 76561199080393660

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TFSCS0NKA

Vad är din discord tagg? ElliottV12#1700

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit permament avstängd för: RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej det gjorde väl fel eller så hade jag gjort fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte med min svarta saab och så körde en kille in i mig och började kaxmot mig och då sa jag till han att han skulle lägga av men det gjorde han ej. Så jag slog ner han och bärde med han och åkte med han och när jag skulle stannna så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet faktisgt inte för att jag bara blev bannad och det ska man ju inte bli för att jag slog ner en och tog hani min bill och sen körde han och skulle stanna men då blev jag bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad för något det var första gången nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej kanske skulle bara inte bry mig men blev arg för att han var kaxig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte göra det jag gjorde att köra han.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka