Nekad TFS_CS0NKA | Ban överklagan [Kevin756756]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TFSCS0NKA och klockan 17:42

Vad är din discord tagg? ElliottV12#1700

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permament avstängd för snor tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej jag jobbar som ambulans och det var nog ett miss förstond för att jag jobbar som ambulans och skulle åka och hämta arbetskläder och så stoppade det mig och jag vill verkligen tillbaka för att jag gillar denna server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in i tjänst på sjukhuset och så hade jag ej mina arbetskläder så jag hoppade in i tjänstefordonet för att åka och hämta dem men då stoppade polisen mig vilket kanske var lite dum skulle nog tänkt efter men jag vill verkligen få komma tillbaka och det jag har gjort kommer ej att hända igen skulle hämtat kläderna snabbt och sen köra tjänstefordonet .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag vet inte riktigt för jag skulle åka och hämta kläderna men hellre att jag åker försiktigt till klädbutiken än att jag åker väldigt snabbt för att jag var försiktig och jag skulle haft på mig kläderna bara jag ångrar mig väldigt mycket och det här kommer aldrig hända och det lovar jag och ber så hemskt mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1