Nekad TFS_CS0NKA | Ban överklagan [Kevin756756]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TFSCS0NKA och klockan 17:42

Vad är din discord tagg? ElliottV12#1700

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permament avstängd för snor tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej jag jobbar som ambulans och det var nog ett miss förstond för att jag jobbar som ambulans och skulle åka och hämta arbetskläder och så stoppade det mig och jag vill verkligen tillbaka för att jag gillar denna server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in i tjänst på sjukhuset och så hade jag ej mina arbetskläder så jag hoppade in i tjänstefordonet för att åka och hämta dem men då stoppade polisen mig vilket kanske var lite dum skulle nog tänkt efter men jag vill verkligen få komma tillbaka och det jag har gjort kommer ej att hända igen skulle hämtat kläderna snabbt och sen köra tjänstefordonet .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag vet inte riktigt för jag skulle åka och hämta kläderna men hellre att jag åker försiktigt till klädbutiken än att jag åker väldigt snabbt för att jag var försiktig och jag skulle haft på mig kläderna bara jag ångrar mig väldigt mycket och det här kommer aldrig hända och det lovar jag och ber så hemskt mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade gjort ett fel det var en kille som krockade rakt in i mig och säger till mig att vad fan gör du och skyller allt på mig men det var inte mitt fel och tillslut så började han kaxa och då blev jag arg och slog han så han svimmade och tog han i min bil och tillslut så körde jag han i typ en minut och så skulle jag hoppa ut men då blev jag bannad tyvärr men har lärt mig så mycket efter den händelsen och det här kommer inte upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att hämta arbetskläderna och sen köra min tjänstebil så dumt av mig är så arg på mig själv och jag vill verkligen tillbaka för att jag var bra ambulans men jag skulle åka och hämta det så blev jag bannad och jag skulle bara hämtat det först och sen köra bilen och jag lovar att inte göra detta mer jag gillar verkligen denna server så et hade varit snällt ifall jag hade fått komma tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att jag inte ska ta tjänstebil när jag ska hämta min arbetskläder och att inte ta den bilen skulle taggigt en voi eller gått men jag var lite dum om man säger så jag skulle verkligen vilja komma tillbaka och ber så mycket om ursäkt förlåt har lärt mig att jag inte ska göra om det och det var första och sista gången ber om förlåtelse.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka