Accepterad Texxi | Medlem ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Texxi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Texxi_/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Bergman

Vad är ditt discord namn? Teksi#9148

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Göran Svensson och är 41 år. Göran föddes på en bondgård i Småland. När Göran var liten så var han tvungen att hjälpa till mycket hemma. Han var t.ex tvungen att hjälpa till i huset och med kossorna och grisarna. Som barn så vara hans största dröm att bli en racer i nascar eftersom han älskade bilar så mycket. När han blev lite äldre så hjälpte han till mer med åkrarna och fick köra mera fordon själv hålla på med grejerna på bondgården självständigt. Han fick en helt egen traktor som han fick köra helt själv på så sett så blev han väldigt bra på att laga fordon och annat. När Göran blev 15 så fick han en egen bil också som han fick göra vad han ville med. När Göran blev vuxen så var han trött på bondelivet och flyttade mer in till staden. Han fick jobb hos Mekonomen där och blev en väldigt bra mekaniker men hans dröm var fortfarande att bli en racer i nascar. Men den drömmen blev snabbt omöjlig eftersom han kollega tappade en bil på hans ena ben när han låg under och lagade. Så då blev hans dröm istället att vara i pitstoppet på ett nascar team. Görans största intresse är bilar och att jobba som mekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem här för att det är bra och aktiva staff och bra spelare och mogna spelare. Rp nivån på servern verkar vara ska bra med spelare som kan rp och är mogna. Jag vill bli medlem på servern för att jag har tröttnat på servrarna utan medlem med alla omogna spelare och att man blir rdmad och sånt hela tiden så därför söker jag till denna servern för att jag tycker att denna ser bra ut. Servern har bra staff och mogna spelare och det gör att jag vill söka till denna servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server med många inge. Det är inte så mycket folk som förstör utan mest har roligt med varandra. På vissa servrar när det är så många inne så är det alltid folk som för stör.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål att tillföra mycket till rollspelet och skapa roliga scenarion där alla som vill kan vara med i det att de får det oavsett ålder.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har ett mål med att ha bra framgång med min karaktär och att han ska lyckas med att ha en bra bil samling ett stabilt jobb och att tillföra bra roleplay stunder och kunna påverka den på ett bra sätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Godkänd efter muntlig intervju :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka